vineri, 11 mai 2012

60 de ani de la infiintarea aerodromului de la Deveselu

5 comentarii:

  1. LA MULȚI ANI !
    DE LA PARAȘUTISTUL STOPS !
    FELICITĂRI domnului RECTANGULAR pentru splendidul videoclip. Calde salutări domnului GEANTĂ, precum și domnului TIHON pe care i-am revăzut cu drag !
    STOPS

    RăspundețiȘtergere
  2. STOPS meritul pentru realizarea videoclipului nu este al meu. Eu am preluat acest material de pe youtube si doresc sa-i multumesc celui care l-a realizat.

    RăspundețiȘtergere
  3. Toata admiratia pentru cei care trudesc pentru ca spiritul de corp militar sa dainuie ! Cred ca aceasata, si doara aceasta, a urmarit aceasta actiune de mare incarcatura emotionala.
    Si daca-i asa nu pot decat sa-i felicit pe cei care,in ciuda dificultatilor, au indraznit sa spere ca totul va iesi bine. Si...le-a iesit !
    col(r) Enache Constantin, membru al CLUBULUI PARASUTISTILOR MILITARI

    RăspundețiȘtergere
  4. SALVE paraDIGITALE,
    I VERY SORRY, am tastat "CLUBUL ...", pentru info., pe google - cel mai tare motorNET - și m-a readus AICI !!
    PE CE LUME .... TRĂIȚ ?!
    DAȚ un link.. S'TRĂIȚ !!

    RăspundețiȘtergere
  5. Salve !
    Traim in lumea celor putini dar buni ! In acelas timp, suntem peste tot si...nicaieri!
    Da-acolo, numai bine celor care...se resimt parasutisti !

    RăspundețiȘtergere