marți, 30 iunie 2015

Legea pensiilor militare de stat, ADOPTATĂ

https://www.senat.ro/Legis/PDF%5C2015%5C15L283FG.pdf

11 comentarii:

  1. Un proiect de lege , aparent, mai bunicel...Sa-l vedem semnat de comandantul suprem si ,,monitorizat oficial,, Pana una alta, castigatorii, fara sa insemne ca am ceva cu acestia, raman ,,nemilitarii,, -politistii si functionarii publici cu statut special ( intre noi fie vorba, politistii sunt tot functionari publici cu statut special-vezi Statutul acestora !) Ca atare, peste cativa ani, dupa ce unii dintre noi vor deveni amintire si numrul acestor ,,nemilitari,, va fi mai mare decat al militarilor, o sa avem o lege a pensiilor militare de stat , mai degraba, pentru unii care nu vor fi facut nicio zi de armata ! Asta e ...
    CARSTIGURI ;

    -revenim la pensii militare de stat, scapand de blamul de ,,asistat social,,;
    -faptul ca acest alcul al pensiei se face pe baza mediei veniturilor brute realizate în șase luni consecutive din ultimii 5 ani, la alegere, poate fi un castig;
    -recuplarea de activi astfel incat cuantumul pensiei se va actualiza ori de cate ori se modifica solda de grat si/sau functie;
    -cresterea bazei de lucru intre 70%- 80% ,,
    - se reia in calcul contributia la pensia suplimentara ca spor adaugat la cuantumul pensiei;
    -.legea se aplică tuturor celor ieșiți la pensie indiferent de legea sub care au ieșit, la cerere ( ramane de vazut daca se aplica tuturor si modificarile HG 1294( incadrarea in conditii de munca)
    -sunt luati in calcul ca potentiali beneficiari si militarii angajati 9 e probabil ca inclusiv cei iesiti din sistem inainte de aparitia acestei legi dar care au minimul de ani prev de lege lurati in sistemul militar);
    -cei care au de recuperat bani în baza diferenței dintre OUG1 și cuantumul din 2010 își vor primii banii în 2 ani, în tranșe;
    -cei care au primit bani în plus, datorită unor cauze care nu le sunt imputabile, nu sunt nevoiți să îi dea înapoi, aceștia vor fi recuperați de cei care au dus la aceste diferențe, respectiv funcționarii

    Raman in expectativa ceva chestii:
    -S.G.P. trecuti deja in rezerva la data intrarii in vigoare a legii si care ar indeplini conditiile de acordare a unei pensii militare daca ar fi in activitate la data intrarii in vigoare a legii (au 25 ani vechime din care 15 in serviciul militar) - chiar si anticipate, este dreptul lor, NU e clar daca au drept de pensie militara. In schimb, are drept de pensie militara un functionar public CIVIL care - daca facem referire la generatiile mai noi, NU are nici macar o zi in serviciul militar.
    -incertitudinea ca cei pensionati inainte de 2011 vor beneficia de prevederile HG.1019/2010;
    -- nu e clar daca, in conf cu art. 121 C.D. : trebuie facuta cerere pentru a primi diferentele dintre solda din 2010 si pana la 01.10.2013 sau se opereaza automat;
    -legea prevede un spor de pana la 15% care ma indoiesc ca va fi primit de catre cei iesiti la pensie inainte de 2011 , sporul fiind, in opinia mea , fie legat de nivelul de acces la informatii secrete, fie ceva in legatura cu participarea la misiuni in teatrele de razboi ( este doar o opinie personala);

    Marea problema ramane faptul ca parasutistii si alpinistii sunt in continuare discriminati, fiind singurii declasati de prevederile noii legi a pensiilor militare dar si faptul ca ne intoarcem iar la statele de plata, implicit la CMJ, la unitatile detinatoare de arhive, care stim cam cum au operat...Nu acuz, constat !
    Deocamdata, atat ...

    RăspundețiȘtergere
  2. rectificare
    baza de calcul folosita la calculul pensiei , numita de catre mine , mai sus, ,,baza de lucru,, este reprezentata de 80% (,,+,, sau ,,-,, in functie de cate procente acumulezi/pierzi pentru mai mult/putin de 25 ani vechime cumulata, fiecarui an ,,peste,, acordandui-se 1 %) din media tuturor veniturilor brute realizate in 6 luni consecutive. din ultimii 5 ani de activitate...La aceasta suma rezultata ( care nu va putea depasi 100% din media tuturor veniturilor luate in calcul se adauga procentul corespunzator pensiei suplimentare, in plus luandu-se in calcul si acel procent misterios cuprins intre 1%-15% si care se acorda conform ,,intelegerii ,, marilor sefi al institutiilor in care am lucrat-MApN, MI, etc etc Este de vazut in ce etapa se ia in calcul Meritul Militar...

    RăspundețiȘtergere
  3. În loc de orice alte comentarii, voi face publică una dintre scrisorile mele oficiale, către o Ambasadă străină din București:
    Dear Foreign and Romanian H. Officials, as you already know which are the accusations i’ve brought to H.O.Marc Ch.Bruchez @ the Embassy of Switzerland in Romania, and also to the rest of all other 1.foreign and 2.National H.Officials who keep on being involved in this entire corrupted and fraudulent=viciate process of destroying my life as a healthy, nice looking, young and top bright, apolitical(not-politician, by contract) and never corrupt Romanian Official who has always been left 1.single and 2.in poverty (contrary what should be normal to have, for anyone from my age and official(= business & Governmental) status living into a ‚modern-enough’ world which is theoretically led by Christian Academic( only) conservative laws + civilised ways of conduct).
    All in all, i know that you keep on playing with me personally(indirectly or helped by Your not-innocent‚, actors’’(fig.) you keep on managing all the time, but this is far from being either ‚funny’ or ‚interesting’for me, for the simplest easily understood reason that i have faught so hard all my youth(and i’m not over with the period of youth according to the Youth institution within the ‚World Economic Forum’ yet) to be distinct in ALL LEVELS OF LIFE DEVELOPMENT, from 1. the family of my parents and relatives and 2. the rest of all others who will always be far from having my Official status(and opposite to the cruel reality that i’ve never been A. employed or engaged by a non-volunteering contract in these and B. Payed for my TECHNOCRAT COMPLEX STATUS for i worked so hard to get, but the massive majority of the rest and the minorities of any sort, did.
    In these circumstances, please be aware that you are proved for constantly working hard to destroy my 1. Human and female health and high statuses i have, by any ‚traditional’ and ‚modern’ means you had or you might have, too. And this is what makes me to keep on accusing You of terrorist actions and thought over me, which made me to go in person for the 4th-5th time in my life, one week ago, to leave my official accusation to D.I.I.C.O.T., again.
    This is a demonstration for you:
    1. CORÚPT adj. 1. decăzut, depravat, desfrânat, destrăbălat, dezmățat, imoral, nerușinat, pervertit, stricat, vicios, (livr.) deșănțat, (pop. și fam.) parșiv, (pop.) deșucheat, (înv. și reg.) rușinat, (reg.) șucheat, teșmenit, (înv.) aselghicesc, demoralizat, spurcat, (fig.) putred. (Om ~.) 2. deformat, stricat. (Forme lexicale ~.)(from Dex online);
    2. CORRUPT adj. Willing to use their power to dishonest or illegal things in return for money or to get an advantage: a corrupt regime=corrupt officials accepting bribe 2.(of behaviour) dishonest or immoral: corrupt practices
    In law, fraud is deliberate deception to secure unfair or unlawful gain. Fraud is both a civil wrong (i.e., a fraud victim may sue the fraud perpetrator to avoid the fraud and/or recover monetary compensation) and a criminal wrong (i.e., a fraud perpetrator may be prosecuted and imprisoned by governmental authorities). The purpose of fraud may be monetary gain or other benefits, such as obtaining a drivers license by way of false statements.[1]
    A hoax(farsă) is a distinct concept that involves deception without the intention of gain or of materially damaging or depriving the victim.
    1st Conclusion
    Şeful STS: Dacă aş avea o putere perversă aş distruge tot mediul electronic al aleşilor noştri
    b1.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 2nd Conclusion
      Spuneam că azi, după 25 de ani de politică a verzalelor, ne aflăm, totuşi, în faţa a două opţiuni logice şi clare: la STÂNGA – PCFDRESAFL, iar la DREAPTA, PCERDFLFAS.
      Mai scurt, în faţa a două meleuri politice de “tradiţie” firavă, tot mai estompată, fără izvoare, în absenţa lecturilor “istorice” de la care se revendică vreunul, a unui melanj de idei fără paternitate certă, pe care le împrumută, cu forţa, unii de la alţii, a unui amestec de rătăciţi, oportunişti, traseişti, arivişti şi mulţi alţi băieţi(şti) majori.
      Ne crucim în faţa unei mase amorfe de interese gregare, reprezentate de cvasitotalitatea “corpului” aleşilor, care, pur şi simplu, abuzează Constituţia, Justiţia, economia, ba, chiar naţia, în întregul ei, fără ruşine şi reţineri.
      Mână în mână, an de an, toate aceste măşti învârt maneaua politică, furându-şi căciula unii altora, prăpădind, la un loc, ideea statului de drept, a politicii de bun simţ, a mersului la vot, în ţară sau aiurea, postura de alegător conştient şi civilizat, de parlamentar onest, de guvernant, pur şi simplu.
      Ce să înţelegi dintr-un guvern cu 11 miniştri penali şi un premier urmărit de procurorii DNA?! Cum să accepţi că naţia şi-a trimis mii de reprezentanţi în Parlament, la şefiile de CJ şi în fruntea primăriilor, ca să le reprezinte interesele, iar astăzi văd că o treime dintre ei sunt în anchetă, urmăriţi penal sau condamnaţi? Iar toţi aceştia sunt în proporţie de 98 la sută membrii celor două partide despre care vorbeam mai sus.
      Se poate numi POLITICĂ o astfel de o pungăşie generalizată?!
      Eu spun că, până nu e prea târziu, până nu e greceşte de târziu – iar exemple pe temă s-ar mai putea da -, cele două grupări amorfe de oameni şi idei, care, de voie, de nevoie, trebuie să poarte un nume - să spunem PSD şi PNL -, să-şi intre în matca lor europeană, pe care cu toţii ne-am dorit-o. Să-şi trimită acasă corupţii şi vânduţii, renunţând la a le mai fi avocaţi de conjunctură, întorcând Parlamentul României împotriva Justiţiei.
      Să promoveze în funcţii de conducere personalităţi oneste, cu ştiinţă de carte şi cu darul vorbirii, cu atât mai puţin belicoase şi arogante, oameni cinstiţi şi gata să facă politică în folosul ţării, nu al propriilor buzunare.
      Să nu gândească de azi pe mâine, ci în perspectivă, devenirea unei naţii, renunţând la vrajbe mărunte, politicianiste, perverse care, mai devreme sau mai târziu, îşi vor sparge consecinţele în capatele tuturor românilor.
      Pe scurt, să pună careva ceasul deşteptător să sune mâine dimineaţă la capul acestor “politicieni”, de la stânga la dreapta! (citat din 'Clasa politică, o gașcă de repetenți' de Marian Sultănoiu, Publicat la: 20.07.2015 )

      Ștergere
    2. Notă Amy Neagoe, 02.08.2015
      Și da, doamne si domni Înalți Oficiali din toate administrațiile Guvernamentale și Non-Guvernamentale: străinilor și co-naționalilor, eu vă acuz pentru a miia oară de IMBECILITATE VS. NEPĂSARE vs.ACȚIUNI PENALE ÎMPOTRIVA MEA în sensul INCAPACITĂȚII(LIPSEI DE VOINȚĂ) DIN PARTEA DVS. DE A ÎMI ÎNȚELEGE SITUAȚIA DE FEMEIE INTELECTUALĂ NE-PENALĂ(NECORUPTĂ ȘI INCORUPTIBILĂ) TÎNĂRĂ, SĂNĂTOASĂ, DRĂGUȚĂ ȘI SUPRADOTATĂ AMBIȚIOASĂ, dar pe care voi ați lăsat-o întotdeauna să se descurce singură cu răutățile și penalitățile pe care eu le-am dovedit că vor fi întotdeauna un semn al inabilităților dvs. de a practica acel paradoxal ‘bun simț’ opus acelui ‘simț comun’ pe care îl întîlnești în absolut toate locurile(deși, d.p.meu de vedere, nu ar trebui să îl întîlnești în spațiul cuplurilor bisexuale care locuiesc singure si care au aprox. aceeași pregătire culturală care le subscrie caracterul juridic și statutul de cuplu ).
      Și tocmai ca să îmi înțelegeți mai bine ‘pretențiile’ și disprețul continuu pt.răutățile izvorîte din incultura și misoginismul, feminismul și penalitățile dvs.continuue, am să vă reamintesc cum am fost eu 1. obligată și 2. nevoită să îmi obțin prin efort onest(=Academic Creștin d.p.d.v.moral si tehnocrat) constant, timp de 24 ani continuu(1990-2014), statuturile mele multe si FOARTE INALTE si care nu au însemnat în practică nimic pentru nimeni de ani încoace, de cînd viața mea nu s-a rezumat decît la repetarea(din obligație) a acelorași comunicări cu aceiași ‘actori/actrițe’(sens.figurat al cuvîntului) trimiși/trimise în spațiile publice șI nu doar acolo FĂRĂ VREUN FOLOS CONCRET SI îNDELUNGAT PENTRU MINE, VREODATĂ(iar asta, nicidecum din cauza faptului că am eu pretenții juste, comparativ cu marea majoritate, dar mai degrabă din motive ‘statistice’ ÎMPREUNĂ cu diferențele interculturale(de structură mentală interioară) si care au fost si sunt și vor fi întotdeauna INDIVIDUALE si strict personale, la urma urmei și în cele din urmă...)
      DOVADA DISCRIMINĂRII VOASTRE CONTINUUE ASUPRA MEA :
      Și, stimați doamne și domni, întrucît eu nu sunt handicapată/nu am dizabilități, sunt sănătoasă de ani de zile încoace și, deși am fost bolnavă cîțiva ani în perioada primelor mele facultăți, eu nici nu am avut vreun certificat de handicap/dizabilități în perioada studiilor mele tehnocrate pe o durată de 24 ani începînd cu/din perioada liceului și nici nu sunt, nu am fost și nu voi fi vreodată înscrisă în vreuna dintre categoriile care se bucură de avantaje, gratuități și drepturi pentru care eu, ca om normal și sănătos, am fost întotdeauna obligată să dau examene peste examene dificile(fiind toate infinit și mult mai mult grele și mai costisitoare și mai complexe decît examenele date la angajatorii privați(eg.cei din ‚Asigurări’), ca și/sau la facultățile din Romînia și la unele facultăți în străinătate, dar mai ales la absolut toate facultățile din țară și din afara Romîniei începînd cu anul 2012(precum se făcea înainte de 2012, la absolut toate facultățile private iar la cele de stat numai pentru fals numitele ‘categorii discriminate’), atunci cînd examenul a fost înlocuit cu un fals numit ‘examen’ constînd doar din media de bac+ o scrisoare de intenție;
      Dovadă că EU dar nu voi, a trebuit să fiu continuu corectă, să depun eforturi și să fac sacrificii periodice pentru care m-am așteptat să mă tratați foarte bine-conform nevoilor și dorințelor mele și a legislațiilor și a administrației despre care am învățat că ar trebui să mă recompenseze pentru munca mea tehnocrată profesională și profesionistă cu intelectul meu, pe care eu am fost selectată să o desfășor în urma examenelor periodice și grele și complexe, pe o perioadă de 24 ani: iar toate acestea cu toate că, potrivit legislației din Romînia, eu nu mă încadrez în categoria celor care pot să obțină un ajutor social ori o pensie !!!!!!!

      Ștergere
    3. Și nu, oamenii nu au fost, nu sunt și nici nu vor fi vreodată ‘egali’ sau la fel si de aceea achizițiile lor vor fi întotdeauna diferite în ciuda eforturilor dvs.corupte/penale de a ne ‘egaliza’ pe toți, iar eu nu am urmărit nimic altceva vreodată, decît să îmi răsplătiți achizițiile mele în context ne-socialist, dar pentru asta abia acum realizez că pentru a fi posibil acest lucru LOGIC FIRESC, ar fi trebuit ca și dumneavoastră să aveți în genele dumneavoastră acel paradoxal bun simț descris de către dl Al.Paleologu pe care îl voi avea întotdeauna eu și care este cu totul altceva față de ‘simțul comun’, cu cîteva excepții care definesc caracterul ‘democratic’ al unei nații.

      Ștergere
    4. MY FINAL CZ: ‘Shame on you, idiot and corrupt bastards from everywhere who oblige me to repeat all these for you, year after year since the beginning of the ‘Cold Age’ !!’

      Ștergere
  4. Răspunsuri
    1. Notă adițională, 02.06.2015: pentru un scurt istoric al comunicărilor mele oficiale recente cu reprez. Direcți ai 1) Guvernului Elvețian și cu cei ai 2) Ambasadei Confed.Elvețiene în Romînia, vă invit să citiți rezumatele comunicărilor=acuzațiilor mele oficiale pe canalul meu oficial pe Youtube ‘Technocrat intellectual and Expert Amy N.’, unde am descris detaliat Legile fundamentale ale imbecilității dvs.umane’, manifestată prin repetabilitatea(de aprox. 6 resp.3 ani) către mine, a acelorași identice acțiuni ale Domniilor-Voastre in cadrul acelorași identice CONTEXTE.
      ________________________________________

      Ștergere
    2. 04. 08.2015 Și trebuie să îmi continui comentariul personal la această dovadă de lipsă de simț moral și spirit juridic real din partea unui Diplomat și politician strain care este acum profesor onorific la Harvard University(ce face D.N.A. cu dosarele lui Po(a)nta, Șova, Iliescu, Dragnea și toate tîrfele și puțoii lor(și care sunt și vor fi ÎNTOTDEAUNA CORUPȚII NO.1. AI ROMÎNIEI, din simplul motiv că acestea și acestea(trimiși și trimise de către voi să reprezinte Romînia prin străinătăți și să se îmbogățească în timp ce noi să rămînem falite/faliți), au abuzat și abuzează în continuare de puterea(=facilitățile vs.înlesnirile =gratuitățile și împuternicirile diverse la care ai acces cu cît ajungi 'mai sus'), ca să își facă interesele private și strict personale, de pe urma lor și în raport cu istoricul de viață pe care fiecare dintre ăștia/ăstea, îl au !!!!!!!!!

      Ștergere
  5. Despre pensiile militare, în ultimul număr din ,,Observatorul militar”, pagina 11:

    ,,După intrarea în vigoare a legii,vor fi recalculate toate pensiile atât cele stabilite în baza legislaţiei în vigoare până la 31.12.2010, cât şi cele stabilite în baza Legii nr. 263/2010.Dacă în urma recalculării va rezulta o sumă mai mică, se va menţine în plată pensia ce are cuantumul mai mare. De prevederile HG nr. 1.294/2001, cu modificările şi completările ulterioare, vor beneficia toţi militarii care au trecut în rezervă/retragere până la data intrării în vigoare a noii legi.
    Directorul Casei de Pensii Sectoriale a MApN, colonel dr. Constantin Luca, ne-a precizat că, pentru aplicarea unitară a prevederilor legii, trebuie elaborate anumite acte normative subsecvente. Astfel, în termen de 30 de zile de la data intrării în vigoare a legii, se vor elabora hotărâri de Guvern prin care se vor stabili atribuţiile, organizarea şi funcţionarea caselor
    de pensii sectoriale, cât şi norme privind modalitatea de restituire a diferenţelor între cuantumurile pensiilor cuvenite pentru luna decembrie 2010 şi cele stabilite în baza Legii nr. 119/2010 şi a OUG nr. 1/2011.
    De asemenea, prin ordine comune ale conducătorilor instituţiilor din domeniul apărării naţionale,ordinii publice şi securităţii naţionale vor fi stabilite următoarele:
    - acordarea sporului de până la 15%, la baza de calcul folosită la stabilirea pensiilor militare de stat; - stabilirea procedurii de actualizare a pensiilor;
    - metodologia de întocmire a dosarului de pensie;
    - organizarea, funcţionarea şi structura comisiilor de contestaţii;
    - procedura de recalculare;
    ..........

    RăspundețiȘtergere