Domnule învrăjbitor suprem,
în viaţă nu am învăţat decât să-mi slujesc ţara.
NU SUNT ÎNREGIMENTAT POLITIC !
Recunosc că am păcătuit şi nu m-am pregătit să lupt împotriva dumneavoastră.
Acelaşi păcat l-am avut şi acum 21 de ani . Poate acele zile m-au marcat şi m-au făcut să cred că politicul NU se va mai amesteca pentru a speria structurile de apărare şi ordine publică în încercarea de a le transforma în structuri de trepăduşi.
Pisica pensiilor şi a reducerii personalului bugetar fără criterii reale de performanţă profesională evidenţiază o tristă campanie de coagulare a clienţilor corupţi.
Vreţi să mă puneţi împotriva subofiţerului cu care eram într-un TAB în 89, în ROMÂNIA când se trăgea, eram ieşit din TAB şi asiguram prima coloană de ajutoare pentru TIMIŞOARA. Am cerut şi a venit elicopterul pentru a duce sânge la Reşiţa. Am... am.. ba chiar am făcut trei ore de la o uşă până la patul unde se presupunea că este un individ cu armament şi muniţie. Am avut răbdare, poate inconştienţă dar sigur un mare consum nervos şi nu am tras dacă nu a fost cazul .
Conform legii, semnate de dumneavoastră, la 50 de ani am avut dreptul şi am trecut ÎN REZERVĂ cu diminuările posibile prevăzute în lege .Din păcate dumneavoastră aţi inventat o eficientă foarfecă stalinistă şi ceea ce nu a reuşit Ana Pauker a reuşit CAMARILA DE CARTON în frunte cu luptătorul de bumbac.
Clipul electoral cu doamna general Lupu, pronunţând pe R cu lupa mi-a dat fiori.Această luptătoare a cifrelor a demonstrat într-o nouă filosofie că e mult mai bine sărac şi bolnav decât bogat şi sănătos.
-Când aţi fost corect ?
La adunarea cu militarii de ceva timp cu sloganul de genul LUPTAŢI LINIŞTIŢI COMANDANTUL VEGHEAZĂ , la promisiunea din prima campanie cu „SĂ TRĂIŢI BINE” !
Se văd roadele urii şi incompetenţei, a dihoniei şi norilor adunaţi pentru acoperirea oricărei urme de speranţă pentru noi românii.
NU NE MAI ÎNDEMNAŢI SĂ PLECĂM DIN ŢARĂ !
NOI NU SUNTEN PATRIOŢI VOIAJORI !
SĂ VA FIE RUŞINE, pentru mine sunteţi TRĂDĂTOTUL SUPREM şi trebuie să fiţi evaluat în consecinţă.
Militarii nu cer ceea ce nu li se cuvine şinu vă permite nimeni să învrăjbiţi naţia română!
Azi de Ziua Unirii eu, colonelul de pe TAB, vă previn că, chiar dacă devin ASISTAT, nu-mi voi sparge timpanele, pentru a nu auzi chemarea dacă e cazul.
Sunt ofiţerul de carieră ,
sunt ofiţerul de pe TAB, care a avut sansa să NU moară în mai multe momente ale unui parcurs asumat în cadrul unui contract cu ţara !
DUMNEAVOASTRĂ NU AVEŢI DREPTUL SĂ MODIFICAŢI CONDIŢIILE CONTRACTUALE CU ŢARA!
-CINE VĂ DREPTUL SĂ CREDEŢI CĂ VĂ IDENTIFICAŢI CU ŢARA CE ÎNDEMNAŢI A FI PĂRĂSITĂ ?
OPRIŢI BEŢIA PE NAVA NUMITĂ ROMÂNIA !!!
-PREGĂTIREA PENTRU DEBARCARE !
-DEBARCAŢI !
Timișoara, 2011
Un ofiţer bolnav de ţară ...
P.S.
Simt că este necesar să schimbăm răul !
Îmi asum tot ceea ce am scris .
Decât râmă vie...
Atenţie, urmează dascălii, au cam mult concediu.
Despre doctori ce să spun, nu pun mâna pe lopată , nu pun salopete pe ei şi mai vor şi să fie respectaţi... popii cântă toată ziua şi mai şi ascultă micile noastre derapaje cotidiene... mama lor de intelectuali !
sursa: cezar collonizatorul domeniului Tomșanilor
Libertatea de exprimare (1) Libertatea de exprimare a gândurilor, a opiniilor sau a credinţelor şi libertatea creaţiilor de orice fel, prin viu grai, prin scris, prin imagini, prin sunete sau prin alte mijloace de comunicare în public, sunt inviolabile. (2) Cenzura de orice fel este interzisă. CONSTITUTIA ROMANIEI art.30
marți, 1 februarie 2011
Rezerviştii din trupele de elită - Loviţi cel mai dur de recalculare!
H.G. 1294/2001, recunoscută ca fiind valabilă atât de L. 119/2010, cât şi Legea Unitară a Pensiilor, se referă la grupele de muncă în care sunt încadraţi militarii, respectiv:
- CONDIŢII DEOSEBITE - spor de 25% la vechime (se adaugă 3 luni la fiecare an lucrat în astfel de condiţii);
- CONDIŢII SPECIALE - spor de 50% la vechime (se adaugă 6 luni la fiecare an lucrat în astfel de condiţii);
- ALTE CONDIŢII - spor de 100% la vechime (se adaugă 12 luni la fiecare an lucrat în astfel de condiţii);
Fără a abdica vreodată de la principiul conform căruia diminuarea/modificarea unui drept câştigat, retroactiv condiţiilor generate constituie un abuz fără precedent, o analiză a deciziilor de pensionare primite de diverşi rezervişti denotă un aspect stupefiant: rezerviştii loviţi cel mai dur de aceste decizii de recalculare sunt exact cei care provin din trupele de elită ale Armatei României - acei rezerviştii care şi-au desfăşurat activitatea în ALTE CONDIŢII, definite în Art 1.(c) din H.G. 1294/2001 ca ˝ acele locuri de muncă şi condiţii care implică pericol permanent de vătămăre corporală gravă, invaliditate, mutilare, suprimare a vieţii ori de pierderii a libertăţii, captivitate, terorosm, răpiri, luări ca ostateci - şi pentru care nu se pot lua măsuri de prevenire şi de protecţie˝.
Anexa nr. 1 din H.G. 1294/2001 detaliază exact aceste domenii şi specialităţi:
1. Submarine, navele militare tip vedetă maritimă, scafandri de mare adâncime şi de luptă;
2. Piloţi, navigatori de bord, trăgători aerieni;
3. Paraşutişti, cercetaşi prin paraşutare, alpiniştii din trupele de vânători de munte;
4. Experimentarea, testarea şi evaluarea explozivilor;
5. Conducerea misiunilor operativ-informative, protecţia demnitarilor şi controlul antiterorist;
6. Pirotehnie;
7. Orice militar, indiferent de specialitate, pe timpul stării de urgenţă sau de asediu, al campaniei ori al participării la misiuni de menţinere a păcii;
Pe baza H.G. 1294/2001 - pt. toţi militarii provenind din categoriile menţionate se prevede că în vederea pensionării se iau în calcul 2 ani pentru fiecare an lucrat în asemenea condiţii - ceea ce în mod logic presupune o majorare a punctajul anual cu 100% pr. anii lucraţi efectiv în ALTE CONDIŢII. Atât L. 119/2010, cât şi Legea Unitară a Pensiilor - admit integrarea dispoziţiilor H.G. 1294/2001 în aplicarea legilor, însă acest lucru nu se regăseşte în deciziile de recalculare şi pt. cei care au lucrat în ALTE CONDIŢII - această categorie de rezervişti având diminuari substanţiale ale cuantumului pensiilor, fiind asimilaţi celor care au lucrat în CONDIŢII SPECIALE - mărirea de punctaj fiind de doar 50%.
Astfel, s-a creat următoarea situaţie: în antetul noilor decizii, există referiri la faptul că dacă un astfel de militar a activat de ex. ex. 20 de ani ca paraşutist, stagiul său total de cotizare este de 40 de ani. Corect - însă la calculul finaciar, nu se regăseşte acest lucru: acelui paraşutist i se iau în calcul doar 20 de ani vechime efectiva şi beneficiază de o majorare de punctaj de 50%, nu de 100% - la fel ca unui rezervist - de ex. nenavigant sau topograf încadraţi în CONDIŢII SPECIALE. Comparaţia între 2 astfel de decizii se poate realiza AICI!
S-a creat următorul paradox: la recalculare între un rezervist cu 20 de ani vechime efectivă în CONDIŢII SPECIALE (geodez - spor la vechime de 6 luni la an) şi 30 ani stagiu de cotizare şi un rezervist cu 20 de ani vechime efectivă în ALTE CONDIŢII (paraşutist - spor de vechime 12 luni la an) şi 40 de ani stagiu de cotizare, nu mai există nicio diferenţă: amândorura li se iau în calcul doar cei 20 de ani efectivi, cu majorare de punctaj de 50% pt. anii lucraţi în atât în CONDIŢII SPECIALE, cât şi în ALTE CONDIŢII.
În acest context, analizând deciziile pe bază de venituri sosite rezerviştilor - tuturor celor care şi-au desfăşurat activitatea în ALTE CONDIŢII - inclusiv celor cu vechime completă, le-a scăzut substanţial cuantumul pensiilor. Este logic să se întâmple aşa - L. 164/2001 lua în calcul acel stagiu de cotizarea la valoarea lui, recunoscându-se şi financiar valoarea trupelor de elită prin mărirea stagiului de cotizare, însă în noile decizii - pentru cei care au lucrat în ALTE CONDIŢII - stagiul de cotizare devine unul pur virtual.
Întrebările care se impun:
- a dorit cineva să decimeze efectiv rezerviştii din trupele de elită ale Armatei României?
- a interpretat cineva în mod eronat prevederile de corelare a L. 119/2010, Legii Unitare a Pensiilor şi H.G. 1294/2001, astfel încât să nu realizeze că rezerviştii care au lucrat în ALTE CONDIŢII - se deosebesc de fapt de cei care au lucrat în CONDIŢII SPECIALE (aşa cum şi ultimii se deosebesc de cei car au lucrat în CONDIŢII DEOSEBITE) - însă acest lucru nu se regăseşte la recalcularea pensiilor celor din prima categorie?
- cum aplică Guvernul şi cei de la D.F.C. prevederile H.G. 1294/2001, între şeful S.M.G. - pilot (ALTE CONDIŢII) şi un nenavigant (CONDIŢII SPECIALE) din cadrul M.Ap.N. nu mai există nicio diferenţă - fiind integraţi în aceeaşi grupă de muncă la stabilirii cuantumului pensiei?
- ce reacţie au rezerviştii proveniţi din trupele de elită?
Concluziile care se impun:
- după noile decizii de recalculare a pensiilor - pilot sau la sol - e acelaşi lucru, 50% majorare punctaj în ambele cazuri;
- rezerviştii provenind din trupele de elită sunt loviţi cel mai dur de procesul recalculării;
sursa : filiala SCMD Curtea de Arges
- CONDIŢII DEOSEBITE - spor de 25% la vechime (se adaugă 3 luni la fiecare an lucrat în astfel de condiţii);
- CONDIŢII SPECIALE - spor de 50% la vechime (se adaugă 6 luni la fiecare an lucrat în astfel de condiţii);
- ALTE CONDIŢII - spor de 100% la vechime (se adaugă 12 luni la fiecare an lucrat în astfel de condiţii);
Fără a abdica vreodată de la principiul conform căruia diminuarea/modificarea unui drept câştigat, retroactiv condiţiilor generate constituie un abuz fără precedent, o analiză a deciziilor de pensionare primite de diverşi rezervişti denotă un aspect stupefiant: rezerviştii loviţi cel mai dur de aceste decizii de recalculare sunt exact cei care provin din trupele de elită ale Armatei României - acei rezerviştii care şi-au desfăşurat activitatea în ALTE CONDIŢII, definite în Art 1.(c) din H.G. 1294/2001 ca ˝ acele locuri de muncă şi condiţii care implică pericol permanent de vătămăre corporală gravă, invaliditate, mutilare, suprimare a vieţii ori de pierderii a libertăţii, captivitate, terorosm, răpiri, luări ca ostateci - şi pentru care nu se pot lua măsuri de prevenire şi de protecţie˝.
Anexa nr. 1 din H.G. 1294/2001 detaliază exact aceste domenii şi specialităţi:
1. Submarine, navele militare tip vedetă maritimă, scafandri de mare adâncime şi de luptă;
2. Piloţi, navigatori de bord, trăgători aerieni;
3. Paraşutişti, cercetaşi prin paraşutare, alpiniştii din trupele de vânători de munte;
4. Experimentarea, testarea şi evaluarea explozivilor;
5. Conducerea misiunilor operativ-informative, protecţia demnitarilor şi controlul antiterorist;
6. Pirotehnie;
7. Orice militar, indiferent de specialitate, pe timpul stării de urgenţă sau de asediu, al campaniei ori al participării la misiuni de menţinere a păcii;
Pe baza H.G. 1294/2001 - pt. toţi militarii provenind din categoriile menţionate se prevede că în vederea pensionării se iau în calcul 2 ani pentru fiecare an lucrat în asemenea condiţii - ceea ce în mod logic presupune o majorare a punctajul anual cu 100% pr. anii lucraţi efectiv în ALTE CONDIŢII. Atât L. 119/2010, cât şi Legea Unitară a Pensiilor - admit integrarea dispoziţiilor H.G. 1294/2001 în aplicarea legilor, însă acest lucru nu se regăseşte în deciziile de recalculare şi pt. cei care au lucrat în ALTE CONDIŢII - această categorie de rezervişti având diminuari substanţiale ale cuantumului pensiilor, fiind asimilaţi celor care au lucrat în CONDIŢII SPECIALE - mărirea de punctaj fiind de doar 50%.
Astfel, s-a creat următoarea situaţie: în antetul noilor decizii, există referiri la faptul că dacă un astfel de militar a activat de ex. ex. 20 de ani ca paraşutist, stagiul său total de cotizare este de 40 de ani. Corect - însă la calculul finaciar, nu se regăseşte acest lucru: acelui paraşutist i se iau în calcul doar 20 de ani vechime efectiva şi beneficiază de o majorare de punctaj de 50%, nu de 100% - la fel ca unui rezervist - de ex. nenavigant sau topograf încadraţi în CONDIŢII SPECIALE. Comparaţia între 2 astfel de decizii se poate realiza AICI!
S-a creat următorul paradox: la recalculare între un rezervist cu 20 de ani vechime efectivă în CONDIŢII SPECIALE (geodez - spor la vechime de 6 luni la an) şi 30 ani stagiu de cotizare şi un rezervist cu 20 de ani vechime efectivă în ALTE CONDIŢII (paraşutist - spor de vechime 12 luni la an) şi 40 de ani stagiu de cotizare, nu mai există nicio diferenţă: amândorura li se iau în calcul doar cei 20 de ani efectivi, cu majorare de punctaj de 50% pt. anii lucraţi în atât în CONDIŢII SPECIALE, cât şi în ALTE CONDIŢII.
În acest context, analizând deciziile pe bază de venituri sosite rezerviştilor - tuturor celor care şi-au desfăşurat activitatea în ALTE CONDIŢII - inclusiv celor cu vechime completă, le-a scăzut substanţial cuantumul pensiilor. Este logic să se întâmple aşa - L. 164/2001 lua în calcul acel stagiu de cotizarea la valoarea lui, recunoscându-se şi financiar valoarea trupelor de elită prin mărirea stagiului de cotizare, însă în noile decizii - pentru cei care au lucrat în ALTE CONDIŢII - stagiul de cotizare devine unul pur virtual.
Întrebările care se impun:
- a dorit cineva să decimeze efectiv rezerviştii din trupele de elită ale Armatei României?
- a interpretat cineva în mod eronat prevederile de corelare a L. 119/2010, Legii Unitare a Pensiilor şi H.G. 1294/2001, astfel încât să nu realizeze că rezerviştii care au lucrat în ALTE CONDIŢII - se deosebesc de fapt de cei care au lucrat în CONDIŢII SPECIALE (aşa cum şi ultimii se deosebesc de cei car au lucrat în CONDIŢII DEOSEBITE) - însă acest lucru nu se regăseşte la recalcularea pensiilor celor din prima categorie?
- cum aplică Guvernul şi cei de la D.F.C. prevederile H.G. 1294/2001, între şeful S.M.G. - pilot (ALTE CONDIŢII) şi un nenavigant (CONDIŢII SPECIALE) din cadrul M.Ap.N. nu mai există nicio diferenţă - fiind integraţi în aceeaşi grupă de muncă la stabilirii cuantumului pensiei?
- ce reacţie au rezerviştii proveniţi din trupele de elită?
Concluziile care se impun:
- după noile decizii de recalculare a pensiilor - pilot sau la sol - e acelaşi lucru, 50% majorare punctaj în ambele cazuri;
- rezerviştii provenind din trupele de elită sunt loviţi cel mai dur de procesul recalculării;
sursa : filiala SCMD Curtea de Arges
Abonați-vă la:
Postări (Atom)