,, Victorie superba la Arges! Confirmata de I.C.C.J! Justitia reala invinge, umar la umar langa militarii romani!
Mai multe minuni s-au întamplat la Argeş! Si au fost prezentate de
fiecare dată! Si care au fost la fel de ignorate (chiar persiflate),
deşi ar fi putut deschide calea unei victorii generale a rezerviştilor
români, dacă ar fi fost fructificată de liderii diverselor organizaţii
de rezervişti. Dar au fost trecute sub
tăcere, fie din ignoranţă, fie cu buna ştiinţă! Readucem aminte: Grupul
C. de Argeş-Câmpulung Muscel are pensii militare în plată din luna
martie 2013. Si toate sumele restante (14 luni), înapoiate în
intervalul octombrie 2013-ianuarie 2014. Au curs multe speculaţii,
fantasmogorii juridice, şi altele. Printre care, e recalculare, e
revizuire şi altele! In realitate, Elitele Justiţiei din România au
procedat în asemenea mod, încât Justiţia să fie Justiţie reală şi nu de
faţadă!
Astfel încât, şi informaţia e confirmată în premieră,
începând cu luna decembrie 2013, rezervişti din Argeş (deocamdată un nr.
extrem de restrâns - în mod cert din considerente de imposibilitate de
acoperire financiară), alţii cu excepţia celor menţionaţi mai sus, au şi
dumnealor pensiile militare în plată, deşi fie nu au ajuns (încă) în
proces pe renumita şi blamata O.U.G. nr. 2011, fie au pierdut (pe fond)
sau definitiv. Si peste 95% dintre rezerviştii argeşeni au decizii
precum cea din stânga, despre care se dovedeşte (în sfârşit) că operează
în mod independent, indiferent în ce procese mai sunt(em) angrenaţi!
Cu alte cuvinte, cine are o decizie irevocabilă de tipul celei din
stânga, e câştigător, restul nu mai contează! Cunoaştem exemple, dar
este problema personală a celor în cauză, dacă doresc să vorbească sau
să tacă! Felicitări în orice situaţie! Este o victorie a celor în cauză,
dar în mod special, a Justiţiei! Dar şi a Elitelor Armatei României!
Aşadar, deciziile irevocabile trebuie să se execute în România, dacă
România este stat de drept! Deci, dacă Justiţia impune că "Menţine în
plată pensia de serviciu stabilită contestatorului în baza Legii nr.
164/2001, modificată şi completată şi aflată în plată în luna decembrie
2010", ori se execută ca atare de către instituţiile statului, ori
statul obstrucţionează Justiţia cu tertipuri de genul: ba e recalculare,
ba e revizuire, ba e recalcularea revizuirii, ba e revizuirea
recalculării. Ca stat de drept, execuţi ca atare o impunere, sau acel
stat nu este stat de drept!
Dar minunile de la Argeş nu se
încheie aici! Rezerviştii din Argeş, au încercat să spargă blocada
O.U.G. nr. 1/2011, astfel încât să ajungă pe masa C.C.R. Aici a început
un haos şi în Justiţia locală. In mod cert, şi Justiţia - ca orice
sistem, are şi independenţii ei, dar şi supuşii acesteia în faţa
politicului. Sesizarea C.C.R. asupra excepţiei de neconstituţionalitate,
poate fi realizată de către orice instanţă! Si aici apare o situaţie
care poate face diferenţe între Justiţia pe drept, si cea de faţadă!
Dacă o instanţă sesizează C.C.R. asupra excepţiei de
neconstituţionalitate, celelalte instanţe, nu pot decât să refuze o
nouă astfel de cerere. Ceea ce este normal! Dacă C.C.R. e deja sesizată
punctual pe o speţă de neconstituţionalitate, nu mai poate fi sesizată
la nesfârşit pe ceea ce se află deja pe rol şi va fi sau a fost judecat.
La Argeş, sesizarea către C.C.R. a fost înaintată de Tribunalul Argeş,
într-un caz oarecare. La puţin timp, două grupuri de rezervişti au
încercat acelaşi lucru la instanţa superioară, Curtea de Apel Piteşti.
Care a respins cererea de sesizare a C.C.R., refuzând accesul unor
cetăţeni la judecata supremă. De ce? Nu pt. că a sesizat acelaşi lucru
şi Tribunalul Argeş - dosarul deşi plecase către C.C.R., încă nu era pe
rol - deci nu putea fi considerat ca sesizare deja intentată! Pentru că
nu a avut chef! La urma urmei în Argeş, cunoaştem şi noi că un anumit
complet trânteşte orice acţiune contra statului, e statistica în
procentaj de 100%. Iar repartiţia dosarelor la acel complet e atât de
aleatorie, încât cum se face sau cum nu se face, că toţi cetăţenii care
au ceva contra statului, ajung în finală la acel complet! Si niciunul nu
câştigă în lupta contra statului! La acel complet! Viva P.C.R.! Iar în
popor se spune că aşa e indicaţia de "la partid", adică cetăţenii cu
prea multă democraţie în cap, trebuie sa fie repartizaţi aleatoriu, dar
în mod obligatoriu, la un complet desemnat anume care să le scoată
democraţia din cap!
Cu toate acestea, cum se face, cum nu se
face că grupurile trântite de Curtea de Apel Piteşti, au ajuns în
judecata I.C.C.J. Care a stabilit azi, 14.01.2014 că C.C.R. trebuie
sesizată asupra excepţiei de neconstituţionalitate privind O.U.G.
1/2011, adică I.C.C.J. a şi sesizat C.C.R.. I.C.C.J. avea dreptul să
respingă sesizarea C.C.R., dacă solicitarea Tribunalului Argeş ajungea
deja pe rol la C.C.R., fiind însă evident că dosarul încă nu a fost
prelucrat, deşi sesizarea a fost admisă. Dovada: I.C.C.J. - 14.01.2014 -
Dosar 2627/109/2012/a1. Morala? Dacă un Tribunal sesizează C.C.R.
permiţând accesul cetăţenilor la judecata supremă, instanţa superioară
acestuia care trânteşte pe toţi cetăţenii care cârâie contra statului -
nu permite accesul la C.C.R., iar instanţa supremă I.I.C.J. permite
accesul cetăţenilor la C.C.R., este evident că undeva la Curtea de Apel
Piteşti este o problemă de profesionalism. Sau de moralitate, sau de
mentalitate sau de ordin politic!
Pentru colegii mai puţin
informaţi! In cazul sesizării C.C.R., procesele continuă în ritm firesc,
nu se mai suspendă până la pronunţarea C.C.R. După pronunţarea C.C.R.
(nu există termen stabilit, poate să fie orice termen) dacă instituţia
admite excepţia de neconstituţionalitate a O.U.G. nr. 1/2011 în părţile
contestate, toate deciziile judecătoreşti deja pronunţate având drept
contestaţie legalitatea O.U.G.1/2011, se revizuiesc în termen de maxim
30 de zile de la pronunţarea C.C.R., conform modificărilor impuse de
C.C.R. Tabloul prezentat pare complex şi este! Si va fi şi în
continuare! In consecinţă, pentru situaţia pe viitor, este bine ca
fiecare să reţină şi să îşi urmărească interesul, raportat la propria
lui situaţie!
In orice situaţie, victoriile de la Argeş sunt
atât de superbe, încât alte explicaţii sau dezvăluiri, devin cel puţin
în acest moment, inutile! Felicitări învingătorilor! Undeva s-au legat
nişte destine între Justiţie şi militari, poate mai presus decât
înţelegem noi!
Tribunalul Arges/20.11.2013: Admite cererea
formulată de reclamant. În temeiul disp. art. 29 alin. (4) din Legea
nr.47/1992 republicată dispune sesizarea Curţii Constituţionale cu
excepţia de neconstituţionalitate a OUG nr. 1/2011 (aprobată prin Legea
nr. 165/ 2011) în raport de disp. art. 15 alin. 2, art. 16 alin. 1 şi 2,
art. 73 alin. 1 şi 3 lit. p, rap. la art.76 alin. 1 şi 2 din
Constituţie. Pronunţată în şedinţă publică, azi 20 noiembrie 2013, la
Tribunalul Argeş-Secţia pentru conflicte de muncă şi asigurări sociale.
I.C.C.J./14.01.2014: "Dispune sesizarea Curtii Constitutionale, în
legatura cu exceptia de neconstitutionalitate a dispozitiilor art. 4 din
Legea nr.165/2011, (fosta OUG nr.1/2011) si a dispozitiilor art. 20 din
Anexa nr. 3 a aceluiasi act normativ, exceptie ridicata de recurentii
contestatori. Irevocabila."
Bineînţeles că mergem până la
capăt! Cu irevocabilele pe flancul stâng şi cu C.C.R. pe flancul drept! E
o situaţie interesantă! Cel puţin 95% avem şi decizii irevocabile
"beton"! Betonul are nuanţe însă, care pot face diferenţe vitale! Dar nu
pt. cei 95% din Argeş, ci pt. colegii noştri din ţară! In Argeş,
instanţele au menţinut ferm în plată un drept încă din faza proceselor
numite arbitrar ''pe recalculare", dar printr-o impunere judecătorească
precum cea menţionată, în aşa fel încât revizuirea unui drept la un tip
de pensie, nu mai constituie obiectul O.U.G. 1/2011. In schimb,
majoritatea instanţelor din ţară au menţinut în plată un cuantum al unui
fost drept, dar a cărui revizuire intră sub incidenţa OUG 1/2011, deci
un cuantum al fostelor pensii de serviciu, dar atribuit pensiilor în
baza L. 119. Si care au intrat astfel în "circulara" revizuirii prin
lege politică, a unui drept acordat de autoritatea judecătorească!
Diferenţa este imensă, la fel şi flagrantul privind separaţia puterilor
în stat, unde legislativul a încălecat Justiţia! In concluzie, dacă
C.C.R. respinge acele articole care limitează independenţa Justiţiei,
toţi cei cărora instanţele le-au pus în plată cuantumuri ale fostelor
pensii de serviciu, devin şi aceştia câştigători! Fără pensii de
serviciu, dar tot câştigă ceva! Iar Justiţia iese de sub talpa politică!
,,
SURSA http://r-26500.blogspot.ro/2014/01/victorie-superba-la-arges-confirmata-de.html#comment-form http://r-26500.blogspot.ro/2014/01/victorie-superba-la-arges-confirmata-de.html#comment-form
Libertatea de exprimare (1) Libertatea de exprimare a gândurilor, a opiniilor sau a credinţelor şi libertatea creaţiilor de orice fel, prin viu grai, prin scris, prin imagini, prin sunete sau prin alte mijloace de comunicare în public, sunt inviolabile. (2) Cenzura de orice fel este interzisă. CONSTITUTIA ROMANIEI art.30
miercuri, 15 ianuarie 2014
sâmbătă, 11 ianuarie 2014
DEVESELU, PE AGENDA SUA
Conform http://www.gandul.info/, administraţia americană a stabilit suma de 100 de milioane de dolari pentru proiectul scutului antirachetă de la Deveselu.
Statele Unite au alocat, în bugetul pe 2014, 80 de milioane de dolari pentru construcţiile militare de la baza Deveselu, potrivit bugetului Pentagonului.
Această sumă se adaugă celor 20,8 milioane de dolari care au fost alocate în anul fiscal 2013.
Pentagonul a cerut o alocare de 85 de milioane de dolari dar Congresul a aprobat doar 80 de milioane de dolari.
PS Daca eram inspirati si faceam tara asta tot un scut...!
Asa aveam si noi metrouri , autostrazi, cai ferate, scoli, spitale, gradinite, tribunale, canalizari, iluminat samd
Abonați-vă la:
Postări (Atom)