vineri, 4 noiembrie 2011

FIII SI PRIETENII CARACALULUI

INVITAŢIE
Asociaţia „Fiii şi prietenii Caracalului” sărbătoreşte Zilele municipiului alături de membrii săi şi locuitorii urbei organizând în perioada 15-23 noiembrie următoarele activităţi:
-15.11.2011, ora 17.00, Teatrul Naţional Caracal (foaier):
-Vernisaj pictură Sorin CHIRIMBU-„Maeştrilor mei, reverenţă ”,
-Program artistic susţinut de grupul vocal-instrumental dirijat de prof. Ion BÎRZĂ;
-16.11.2011, ora 17.00, Cercul militar Caracal, foaier etaj 1:
-Expoziţie cu obiecte de artă tradiţională „Cojocul şi ceramica de Vădastra”; expun meşterii populari Dumitru LICEANU şi Ionel COCOCI,
-Moment folcloric susţinut de interpreta de muzică populară Ofelia NICU POPOVICI;
-17-19.11.2011, Teatrul Naţional Caracal: Zilele medicale caracalene, cu participarea unor personalităţi ale lumii medicale româneşti şi având următorul program:
-joi 17 noiembrie: 14.00-19.00,
-vineri 18 noiembrie: 09.00-19.00,
-sâmbătă 19 noiembrie: 09.00-14.00;
-21.11.2011, ora 11.00, Sala de consiliu a Primăriei municipiului Caracal:
-Lansare de carte-„Istorie bisericească pre scurt”, autor paharnic Alexandru GEANOGLU-LESVIODAX, lucrare tipărită la Bucureşti în anul 1845, redactor col.(r) dr. Valentin MARIN, Editura MEGA, Cluj Napoca 2011;
-22.11.2011, ora 17.00, Teatrul Naţional Caracal:
-Prezentarea revistei „Vitralii romanaţene”,
- Moment literar în lectura autorilor,
-Concert de muzică populară susţinut de Gheorghiţa NICOLAE şi Ofelia NICU POPOVICI;
-23.11.2011, ora 17.00, Teatrul Naţional Caracal (foaier):
-Lansarea revistei de agricultură „Agrimedia”,
-Moment artistic susţinut de Petre-Lele MARINESCU şi invitaţii săi.

joi, 3 noiembrie 2011

IN ATENTIA REZERVISTILOR MILITARI !

Ministerul Apărării Naţionale implementează o nouă concepţie de asigurare a hrănirii şi pazei unităţilor militare prin înfiinţarea a două filiale ale CN ROMTEHNICA SA, SC Ro-ArmySecurity SA şi SC Ro-ArmyCatering SA, specializate în activităţi de pază şi hrănire. Cele două filiale vor înlocui, începând cu 1 ianuarie 2012, operatorii economici care asigură în prezent respectivele servicii de pază şi de hrănire.

Această concepţie, elaborată de specialiştii instituţiei, vizează în primul rând îmbunătăţirea acestor tipuri de servicii şi reducerea cheltuielilor cu până la 30%, în contextul în care situaţia economică a ţării şi bugetul alocat armatei impun adoptarea de măsuri concrete pentru utilizarea cu eficienţă maximă a resurselor financiare bugetare.

Prin înfiinţarea acestor două societăţi comerciale se vor crea, în perioada 2011-2014, peste 6.000 de locuri de muncă, în garnizoane de pe întreg teritoriul României. Locurile de muncă sunt destinate rezerviştilor militari, peste 5.500 fiind oferite soldaţilor şi gradaţilor voluntari, care au părăsit Armata din motive neimputabile lor şi care doresc să-şi continue activitatea în domeniul logistic sau în cel de pază.


SC RO-ARMYSECURITY SA

I. INFORMAŢII GENERALE

Societatea Comercială RO-ARMYSECURITY S.A., filială a C.N. ROMTEHNICA S.A specializată în pază şi intervenţie, aflată în coordonarea Ministerului Apărării Naţionale, asigură servicii de pază pentru obiective şi unităţi militare.

Înfiinţată în urma unei strategii elaborate de specialiştii militari, la iniţiativa conducerii Ministerului Apărării Naţionale, societatea vizează îmbunătăţirea serviciilor de pază şi intervenţie şi va conduce la reducerea cheltuielilor, în contextul în care situaţia economică a ţării şi bugetul alocat armatei impun adoptarea de măsuri concrete pentru utilizarea cu eficienţă maximă a resurselor financiare bugetare.

Procesul de implementare a concepţiei de pază a obiectivelor militare a debutat în anul 2011, se va realiza etapizat şi va prelua, treptat, paza şi intervenţia la obiectivele M.Ap.N.

Ro-Armysecurity va crea noi locuri de muncă, acestea putând fi ocupate cu preponderenţă de soldaţi şi gradaţi voluntari trecuţi în rezervă din motive neimputabile lor şi de cadre militare în rezervă, categorii de personal care deţin un nivel bun de pregătire militară generală şi de specialitate.


II. CONDIŢII ŞI CRITERII DE SELECŢIE


Societatea angajează personal specializat în condiţiile impuse de lege, potenţialii candidaţi trebuind să îndeplinească cumulativ următoarele criterii:

- să fie cetăţean român şi să aibă vârsta de cel puţin 18 ani;
- să fie atestat profesional, potrivit prevederilor Legii nr. 333/2003, cu modificările şi completările ulterioare înscrise în Legea nr. 40/2010;
- să aibă domiciliul în România;
- să cunoască limba româna scris şi vorbit;
- să fie declarat "apt" din punct de vedere medical si psihologic;
- să aibă studii corespunzătoare cerinţelor postului pentru care candidează, să fie absolvenţi de liceu cu diplomă de bacalaureat;
- să aibă un comportament corespunzător cerinţelor de conduită admise şi practicate în societate;
- să nu aibă antecedente penale sau să nu fie în curs de urmărire penală ori de judecată pentru săvârşirea de infracţiuni, cu excepţia situaţiilor în care a intervenit reabilitarea;
- sa nu fi fost destituiţi dintr-o funcţie în ultimii 5 ani.


Dosarul de candidat conţine următoarele documente:

1. cerere de angajare;
2. atestatul profesional;
3. copie de pe livretul militar, după caz;
4. copie de pe certificatul de naştere;
5. copie de pe cartea de identitate;
6. certificat de cazier judiciar eliberat cu maximum 3 luni înainte de data depunerii;
7. copii ale documentelor care atestă pregătirea profesională;
8. copii ale documentelor care atestă experienţa profesională;
9. fişa de examinare medicală;
10.fişa de examinare psihologică.



III. ÎNREGISTREAZĂ CURRICULUM VITAE PENTRU LUAREA ÎN EVIDENŢĂ

Formatul cv-ului este de tip european(.doc)

IV. LOCAŢII

Societatea urmeză să desfăşoare activităţi de pază şi intervenţie la obiective militare în unităţi din următoarele judeţe, după cum urmează:
- începând cu finele anului 2011: Bucureşti;
Judeţul Ilfov.
- începând cu anul 2012:
Judeţul Constanţa;
Judeţul Sibiu;
Judeţul Alba;
Judeţul Prahova;
Judeţul Braşov;
Judeţul Buzău;
Judeţul Argeş;
Judeţul Vâlcea;
Judeţul Dâmboviţa.

Etapele preluării obiectivelor dispuse în judeţele menţionate vor fi făcute publice ulterior.

V. CONTACT

Sediu social: Calea Plevnei nr. 141 A, sector 6, Bucuresti
Adresa de corespondenţă: B-dul Timişoara nr. 5C, sector 6, Bucureşti,
cod poştal 061301
Telefon: 021 318 50 04/ int. 264; Fax: 021 318 50 00 / 318 50 35
e-mail: roarmysecurity@gmail.com



SC RO-ARMYCATERING SA

I. INFORMAŢII GENERALE

Societatea Comercială RO-ARMYCATERING S.A., filială a C.N. ROMTEHNICA S.A specializată în activităţi de hrănire, aflată în coordonarea Ministerului Apărării Naţionale, asigură servicii de hrănire pentru personalul Armatei României.
Înfiinţată în urma unei strategii elaborate de specialiştii militari, la iniţiativa conducerii Ministerului Apărării Naţionale, societatea vizează îmbunătăţirea serviciilor de hrănire şi va conduce la reducerea cheltuielilor, în contextul în care situaţia economică a ţării şi bugetul alocat armatei impun adoptarea de măsuri concrete pentru utilizarea cu eficienţă maximă a resurselor financiare bugetare.

Trecerea unităţilor militare din Armata României la hrănirea în sistem propriu, prin filiala specializată a CN ROMTEHNICA SA, reprezintă o strategie pe termen lung, care se va desfăşura în trei etape.

În prima etapă, pentru aproximativ 200 de unităţi militare în care îşi desfăşoară activitatea circa 26.000 de militari, se asigură centralizat, printr-o singură achiziţie publică, produsele agroalimentare necesare acestor unităţi.

În etapa a doua, care va debuta la începutul anului 2012, filiala specializată a CN ROMTEHNICA SA va prelua activitatea de hrănire în instituţiile militare de învăţământ şi în bazele de instrucţie, care în prezent se execută pe baza contractelor de prestări servicii cu operatorii economici de profil, şi va asigura produsele agroalimentare pentru celelalte unităţi militare.

Ro-Armycatering va crea noi locuri de muncă, acestea putând fi ocupate cu preponderenţă de soldaţi şi gradaţi voluntari trecuţi în rezervă din motive neimputabile lor şi de cadre militare în rezervă, categorii de personal care deţin un nivel bun de pregătire de specialitate.


II. CONDIŢII ŞI CRITERII DE SELECŢIE

Societatea angajează personal specializat în condiţiile impuse de lege, pentru funcţiile de : administrator, şef cantină, şef depozit, bucătar, ospătar, ajutor de ospătar, patiser, manipulant mărfuri, potenţialii candidaţi trebuind să îndeplinească cumulativ următoarele criterii:
- să fie cetăţean român şi să aibă vârsta de cel puţin 18 ani;
- să aibă domiciliul în România;
- să cunoască limba română scris şi vorbit;
- să fie declaraţi "apt" din punct de vedere medical şi psihologic;
- să aibă studii corespunzătoare şi să fie atestaţi pentru cerinţele postului pentru care candidează;
- să aibă un comportament corespunzător cerinţelor de conduită admise şi practicate în societate;
- să nu aibă antecedente penale sau să nu fie în curs de urmărire penală ori de judecată pentru săvârşirea de infracţiuni.

Dosarul de candidat va conţine următoarele documente:

1. cerere de angajare;
2. certificat de cazier judiciar;
3. copii ale documentelor de studii (diplome sau adeverinţe);
4. copie a actului de naştere;
5. copie a actului de identitate;
6. copie de pe livretul militar, după caz;
7. recomandare de la ultimul loc de muncă;
8. fişa de examinare medicală;
9. fişa de examinare psihologică.

III. ÎNREGISTREAZĂ CURRICULUM VITAE PENTRU LUAREA ÎN EVIDENŢĂ

Formatul cv-ului este de tip european(.doc)


IV. LOCAŢII

Societatea urmează să desfăşoare activităţi de hrănire în unităţi militare în următoarele localităţi, după cum urmează:
- începând cu finele anului 2011: Bucureşti.
- începând cu anul 2012:
1. Piteşti
2. Râmnicu Vâlcea
3. Alba Iulia
4. Câmpulung Moldovenesc
5. Caracal
6. Craiova
7. Sibiu
8. Făgăraş
9. Braşov
10.Breaza
11.Buzău
12.Bobocu
Etapele preluării obiectivelor dispuse în localităţile menţionate vor fi făcute publice ulterior pe site.


V. CONTACT

Sediul social : Calea Plevnei nr.141A, sector 6, Bucureşti
Adresa de corespondenţă : B-dul Timişoara nr. 5C, sector 6, Bucureşti, cod poştal 061301
Tel. : 021 318 50 04 / int.162
Fax : 021 318 50 32
e-mail : roarmycatering@gmail.com

sursa : site-ul MApN