duminică, 29 iulie 2012

ZIUA IMNULUI NATIONAL SARBATORITA IN MUNICIPIUL CARACAL

Din pacate, puţini ( foarte adevarat, nu doar romani ) ştiu că, pe 29 iulie , in conformitate cu prevederile Legii nr. 99/199, romanii ar trebui sa sarbatoreasca, cu fastul cuvenit, Ziua Imnului National al Romaniei .. Din fericire, concetatenii mei caracaleni nu uita ca 29-le de august este ziua celui mai preţios simbol naţional pe care-l avem: imnul . Desi apasate de organizarea referendumului, autoritatile locale si-au facut timp si pentru a onora acest eveniment de mare incaracatura patriotica. Asadar, cu mic cu mare, cetatenii urbei noastre, imbracati in straie de sarbatoare, in acordurile famfarei militare ce, necontenit, a ,,rulat,, versurile poeziei ,,Un rasunet,, a lui Andrei Mureșanu , au asistat la ceremonialul de intonare a imnului naţional al României şi de înălţare a drapelului naţional. Mesaje patriotice, hore, , gratare,jocuri de artificii... Toata admiratia stimabililor locuitori ai urbei caracalene, toata cinstea autoritatilor locale.
PS Si-am inalecat pe-o roata, si v-am spus povestea, aproape, toata,
Si-am incalecat pe-o capsuna, si v-am spus o mare-mare minciuna !

Un comentariu:

  1. ... ȘI-UN NUME DE TRAIAN ...
    ... ȘI-N NUME DE TRAIAN ...
    ...........................
    S-A AUZIT PÂNĂ LA MANASIA !!
    TOATĂ NOAPTEA !!
    se pare că clubul epigramistilor a fost la vot ... de POMANĂ !! (să-mi zici și mie cu ce v-au CISTIT?!)

    RăspundețiȘtergere