joi, 3 iunie 2010

PRIMUL MITING. A INCEPUT LUPTA PENTRU RECASTIGAREA DEMNITATII !

Am mai trait un inaugural...Daca in urma cu ceva timp cineva imi spunea ca se apropie momentul in care militarii se vor ,,sindicaliza,, si ca vor participa la mitinguri , fara indoiala , ii  replicam ca ,,nu le are pe toate acasa,, !

Din pacate , aceste momente le traiesc deja ! Azi 03. 06. orele 16.00 , anul de gratie 2010 , 4 parasutisti-Minas, Micutul Blans, Vasile Pandelea si subsemnatul , alaturi de un radiolocatorist, Burneiu D, am participat la un miting in fata prefecturii Slatina, demonstrand impotriva demonilor din guvern si presedintelui neroman (usor de ghicit ). 

Desi am  fost alaturi de peste 1000 de ,,mitingisti,, -camarazi din Slatina precum si sindicalisti bugetari din judet, ne-am simtit periculos de singuri... Unde sa fi fost infanteristii, artileristii, tanchistii, radiolocatoristii, aviatorii  eurocaracaleni ? Chiar sa nu fi inteles ca am fost, demult, impinsi pe ultima treapta a demnitatii , ca militari , ca cetateni ?!Distinsi camarazi, nu mai avem dreptul sa stam pe margine, istoria ne va condamna pentru aceasta...Ne batem joc de inaintasi, de familiile noastre,  de copiii si  nepotii nostri !Ignoranta nu protejeaza domnilor!


2 comentarii:

  1. IARASI PARASUTISTII ? INCERC UN USOR GUST DE AN 89 SI NU MAI VREAU ACEASTA !DE CE NU AM PUTEA FI CU TOTII PE ACEEASI FRECVENTA ? pacat !

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu cred ca ar trbui sa fii asa suparat pe colegii nostrii.Lipsa de organizare dauneaza grav........

    RăspundețiȘtergere