joi, 11 aprilie 2013

Proiectul de lege privind pensiile militare a fost finalizat

Ministrul Apărării, Mircea Duşa, a declarat joi înaintea reuniunii Comitetului Executiv Naţional al PSD că proiectul de lege privind pensiile militare a fost finalizat. Duşa a susţinut că prin noul proiect de lege "nimeni" nu va pierde la pensie. "Rezolvarea problemelor pensiilor în sistemul militar se poate face doar printr-o nouă lege. Proiectul de lege este finalizat, o să îl înaintez la Ministerul Muncii şi la celelalte ministere care au pensionari din fostul sistem militar, astfel încât să se revină la normalitate. Prin legea privind pensionarea unică s-a bulversat acest sistem, au fost create discriminări, la unii au scăzut, la alţii au crescut. Când am venit la minister am găsit mii de dosare încă neprocesate şi le-am adus la zi, le-am finalizat, am găsit 28.000 de contestaţii şi se rezolvau patru contestaţii pe zi, acum se rezolvă în jur de 100 pe zi, dar indiferent câte artificii am crea legat de pensiile militarilor, problema nu se rezolvă decât printr-o lege care să privească exact pensiile celor care provin din sistemul de apărare. Atunci când s-a trecut de la legea privind pensiile militare la această lege, cheltuielile MApN au crescut cu peste 500 de milioane. O revenire la normalitate este urgentă şi nu se poate face decât printr-o nouă lege. Cred că azi sau mâine voi şi trimite proiectul de lege spre Ministerul Muncii, la MAI, la servicii, după care îl voi supune dezbaterii publice", a spus Duşa. El a precizat că proiectul va fi pus apoi în dezbatere publică şi va urma procedurile parlamentare pentru a fi adoptat. Sursa: http://www.cotidianul.ro/dusa-proiectul-de-lege-privind-pensiile-militare-a-fost-finalizat-211065/

Un comentariu:





  1. Oare ce furtuni va crea si acest proiect ?!

    Oare de ce se apreciaza ca fiind firesc ca beneficiarii prezumtivei legi sa nu participe, prin camarazi desemnati, nu impusi, de catre acestia, la elaborarea acesteia ?!

    Fara indioala ca mi-as fi dorit sa privesc cu mare speranta aceasta intentie de modificare a actualei legislatii specifice , numai ca am fost tradati si umiliti de prea multe ori...

    Nu cumva, daca noi, pensionarii in plata, eram parteneri reali de dialog, macar in aceasta cauza, multe dintre neaj8nsuri ar fi putut fi prevenite ?!
    Naiba mai stie...

    RăspundețiȘtergere