sâmbătă, 8 octombrie 2011

MAMA LUI ȘTEFAN CEL...BUGETAR

Pe o strada ingusta, intr-un bloc recent,

Unde bate vintul si-i pe jos curent,

Tinara nevasta plinge si suspina

Ca-i oprita apa si nu e lumina.

Si ca la serviciu sotul ei iubit

A plecat la 6 si n-a mai venit.

Orologiul suna noaptea jumatate

Jos in bloc, la poarta, oare cine bate?

- Eu sunt mama soacra, sunt facut covrig

Vin de la serviciu si sunt mort de frig!

Tinara nevasta fuge sa-i deschida

Insa din balcon mama soacra-i striga:

- Ora e tirzie, esti un derbedeu!

Unde ti-e chenzina, nu-ti sunt soacra eu !

- Nu sunt eu de vina, soarta fuse cruda

Am muncit ca boul pe 50 % …

Am venit acasa sa ma incalzesc

Si sa fac o baie, sa ma odihnesc…

- Ai venit degeaba, ii raspunse soacra

Fiindca nu-i lumina si-i oprita apa!

Du-te la serviciu si de-o fi sa mori

Vine sindicatul cu-n buchet de flori…


Sursa : din surse

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu