duminică, 19 august 2012

HALUCINANT !

Astronautului Dumitru Prunariu, general în rezervă, i s-a redus pensia cu 70%

Lui Dumitru Prunariu, singurul român care a zburat vreodată în Cosmos, i s-a diminuat cu 70 la sută pensia militară dintr-un motiv, spune el, “halucinant”: pentru cei trei ani cât s-a pregătit în URSS pentru zborul în spaţiu şi pentru călătoria în Cosmos în sine, nu există documente justificative luate în considerare la recalcularea pensiei.
Prunariu, care este general şi pensionar militar, a povestit miercuri seara că “el a fost cel care a căutat prin toate unităţile militare pe unde a fost angajat hârtiile cerute, pe care le-a trimis apoi la minister”.
“Nu-mi face deloc plăcere să abordez acest subiect. Am depus în luna decembrie documentele de salarizare pe care le-am avut de la începutul carierei mele şi acum, în ianuarie, pensia mi-a venit 30 la sută din valoarea pe care am avut-o în decembrie. Nu ştiu dacă au fost luate în considerare acele documente”, a spus Prunariu.
“Ştiu că anumite date lipsesc, adică exact perioada în care am fost în pregătire pentru spaţiul cosmic. Nu s-au găsit documentele din momentul în care am intrat în aviaţia militară, din 13 martie 1978, până când m-am întors din pregătire timp de trei ani de zile din orăşelul stelar şi mi-am început activitatea oficială la comandamentul aviaţiei militare. Doar de atunci mi se găsesc salarizarea şi documentele justificative”, a mai adăugat generalul Prunariu, citat de cotidianul Gândul.
Sursa: MEDIAFAX, Gândul

Un comentariu:

  1. Aplicați aici ... LEGEA NECESITATII SI A ÎNTÂMPLĂRII !!
    ARE MERITUL BĂTRÂNULUI PENSIONAR DE PE BANCA DIN CIȘMIGIU ... LÂNGĂ CARE A CĂZUT UN METEORIT !
    De ce Ceaușescu nu l-a avansat la excepțional?!
    Suntem în CRIZĂ pă dreaku ... Cu ce a contribubuit la emanciparea armatei române după răscoală ... acolo la ruși?! Că văd că acu' mai avem câteva MIG-uri ... Ori a văzut el ceva din cosmos ... prin Afganistan ?! ... PST !! DATE CLASIFICATE !!

    RăspundețiȘtergere