miercuri, 8 august 2012

MARE MIZERIE LA CURTE...

Tudorel Toader, unul dintre judecătorii Curții Constituționale, a declarat, miercuri seara, că a solicitat președintelui Augustin Zegrean convocarea de urgență a unei sesiuni pentru a lua în discuție controversele legate de erata referitoare la întocmirea listelor electorale permanente.

La câteva ore de la declarația judecătorului Ion Predescu de la CCR, care arăta că erata referitoare la listele permanente trimisă premierului nu ar fi legală, deoarece nu a întocmit cvorumul, un alt judecător al CC vine să întărească declarațiile lui Ion Predescu.

Judecătorul Tudorel Toader a explicat faptul că el a părăsit Bucureştiul, vineri, 3 august, în jurul orei 13.30, iar după “acea dată şi oră” nu ştie ce s-a întâmplat: “Eu am plecat din Bucureşti pe 3 august şi sunt în concendiu. Am participat la decizia Curţii de pe 2 august. Tot ce s-a petrecut ulterior, după 3 august, îmi este absolut străin, pentru că nu eram la Curte, pentru că în perioada de concediu un judecător asigură permanenţa şi acela nu am fost eu”.

Despre erata solicitată luni, 6 august, de către conducerea Curţii Constituţionale în sensul îndreptării deciziei publicate în Monitorul Oficial, judecătorul constituţional a spus că a aflat din presă, la fel ca şi despre sesizarea Comisiei de la Veneţia. “Am aflat ca orice cititor”, a arătat judecătorul.

Judecătorul CCR a susţinut că l-a sunat pe judecătorul Ştefan Minea, care asigură permanenţa la conducerea Curţii, întrebându-l despre erată. “Despre erată am aflat, din presă, ieri. L-am sunat pe judecătorul Minea încercând să aflu şi să înţeleg despre ce este vorba. Nu am avut nicio informare, consultare prealabilă în legătură cu erata. Tot din presă am aflat şi despre solicitarea făcută de Curtea Constituţională Comisiei de la Veneţia”, a declarat judecătorul constituţional Tudorel Toader la România TV.

SURSA :http://www.dcnews.ro/2012/08/tudorel-toader-ccr-am-cerut-convocare-de-urgenta-a-curtii/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu