marți, 6 noiembrie 2012

,,Va multumesc pentru like-uri si comentarii!,,

Recent comandantul suprem Traian Basescu a implinit  respectabila varsta de 61 de ani.
Am intrat şi eu azi pe pagina de facebook a felicitatului ( de fapt pe adresa http://www.facebook.com/probasescu?ref=ts&fref=ts) şi iată ce mesaje am găsit :
“Am pregatit o coroana. Vreau sa o trimit trimit dar nu stiu adresa. E Belu dar nu stiu aleea si numarul.”
,, Base, te gandesti ca-coroana e pentru tine ?,,
,, Fruntea sus milogule !,,
,,pleaca basescu x 2, pleaca si lasa-ne,,
,,la multi ani de parnaie si multa ...,,
,,...de la 7.5 milioane !,,
,,Va vom felicita si noi dupa ce va veti da demisia, abia atunci veti dovedi ca aveti onoare.,,
,, Buna ziua, nu vreau sa jignesc un presedinte, dar dvs sunteti un pseudopresedinte! Unul numit, nu ales de romani! Si nu inteleg deunde aveti atat tupeu si neobrazare sa ne multumiti , noua romanilor ! Transmiteti multumirile dvs lui Merkel si Baroso ! Caci sunteti " presedintele" lor ! Ptr noi, romanii, sunteti un comunist, securist, o cangrena pe obrazul Romaniei! ,,
,,Va urez "La Multi Ani la Jilava" , domnule guvernator! Sa impartiti celula cu Videanu, Blejnar si Udrea.,,
,,5.206 aprecieri,din 30 milioane de romani,nu e cam putin?sau nu suntem 30 milioane!!!!!!!!!!!!ma rog poate am gresit,23 mil.sau ma rog cati suntem.daca 600 de like,compenseaza 7,5 milioane,atunci,cineva din natia asta e cu realitatea, e rupt tare de realitate.in rest stati asa ca stati bine.,,        
“Eu va doresc minte multa pentru a intelege ca trebuie sa plecati.Cat rau ne-ati facut!Mi-e rusine cu d-voastra.”
“La multi ani si urgent demisia!”
,, unde sunt cele 14 mii de like???sunt pe o pista falsa eu?,,
,,Ce naiba ati vazut la hotul asta mincinos ? Voi sunteti orbi ? Nu vedeti ca Basescu a facut o paguba de sute de milioane de euro ? Doar prejudiciul din dosarul flota a depasit 350 mil de $. Daca mai calculam si restul.... te ia groaza.,,
  
“un presedinte care incalca constitutia nu e nevoie,”

,, cetateanul nr 1 al tarii arata putin lovit, ca dupa o noapte grea, in care s-a impuscat cu mai multe sticle de jack. impreuna, mergem pe mai multe carari catre mai multa europa. mai multa europa iti dorim si matale, iubit conducator,,....

Sigur, cele mai multe mesaje sunt de apreciere. Mai degraba,  protocolare. 
  Numai ca, este deplasat  ca, in situatia in care se afla domnia Sa, sa gaseasca de cuviinta sa se laude cu 185000 de vizualizări , de like-uri când 7,5 milioane de romani cu drept de vot i-au urat anticipat drum bun,  dandu-i de inteles că nu ar mai dori  să il mai ,,vizualizeze,, , din acea clipa,  de loc!!!

 Intrebarea este : cât de lipsit de realism, de disperat trebuie să fii ca să te amarezi de 185000 de ,,like-uri,, când aprope o ţară întreagă te-a dezavuat ?! 

PS IN CEEA CE MA PRIVESTE,SA FITI SANATOS, DOMNULE PRESEDINTE ! IMI DORESC ASTA...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu