miercuri, 10 noiembrie 2010

JUDECAȚI ȘI DUMNEAVOASTRĂ !

Dacă mi-am notat corect informarea făcută de presedintele filialei, iată ce mesaj amenințător a trimis Filialei Județului Olt a ANCMRR , dl. g-ral (r) prof univ dr ILIESCU MIHAI ( din nefericire,  președinte al ANCMRR ),   ,, în numele Biroului Permanent Central  și al meu personal,, :

În cazul în care sunt filiale în care se găsesc membri ai ANCMRR care au participat la acțiunile de protest organizate de  SCMD în data de 25 oct 2010,  la prefecturi sau la Palatul Cotroceni, să fie analizată situația acestora cu toată responsabilitatea și să se ia măsurile cuvenite și precizate prin Hotărârea  Consiliului Director din 07.10 2010 și poziției Biroului Permanent Central .

Dacă aceștia nu se dezic total și real de asemenea practici dezonorante, înseamnă că nu respectă Statutul și, în consecință, să se aplice dispozițiile acestuia .

 

Nu cunosc  dacă același  mesaj a fost trimis și celorlalte filiale . Tehnic, așa ar trebui să stea lucrurile . 

Însă, nu m-ar mira dacă el a fost înaintat doar oltenilor din Olt, știut fiind refuzul  constant al acestora de a adopta o atitudine de umilință în fața celor care, din păcate, dictează destinele  noastre, momentan .

Este uluitor însă cum un prof univ dr, și general pe deasupra, poate interpreta că, niște posibile  prevederi statutare  ale vreunei asociații, indiferent care ar fi acesta, indiferent de cine ar putea fi condusă, pot ,,sufoca,,  drepturi constituționale , prevăzute și de legislația  europeană și de cea internațională,și de bunul simț și de...  etc  etc etc !

Doamne, în ce lume trăim ?! Eu am înțeles că ,,istoria se repetă,,  , dar să facem saltul înapoi, la comanda unui neînțelegător al timpurilor,  vreme de vreo 700-800 de ani, tocmai în mocirla inchiziției , mă siderează !

Ori, nu cumva , unii dintre semenii noștri , nici n-au roit-o vreodată d-acolo ( ca mentalitate, evident )?!

2 comentarii: