miercuri, 26 ianuarie 2011

ATENTIUNE ARMATA! TACEREA NE COSTA DEJA SI NE VA COSTA!

Textul de mai jos nu-mi apartine, dar consider ca are mult adevar. Nu-l cunosc pe AUTOR, dar poate fi oricare dintre noi, MILITARII ARMATEI ROMANE.


Domnule învrăjbitor suprem,

In viaţă nu am învăţat decât să-mi slujesc ţara.
NU SUNT ÎNREGIMENTAT POLITIC !
Recunosc că am păcătuit şi nu m-am pregătit să lupt împotriva dumneavoastră.
Acelaşi păcat l-am avut şi acum 21 de ani . Poate acele zile m-au marcat şi m-au făcut să cred că politicul NU se va mai amesteca pentru a speria structurile de apărare şi ordine publică în încercarea de a le transforma în structuri de trepăduşi.
Pisica pensiilor şi a reducerii personalului bugetar fără criterii reale de performanţă profesională evidenţiază o tristă campanie de coagulare a clienţilor corupţi.
Vreţi să mă puneţi împotriva subofiţerului cu care eram într-un TAB în 89, în ROMÂNIA când se trăgea, eram ieşit din TAB şi asiguram prima coloană de ajutoare pentru TIMIŞOARA. Am cerut şi a venit elicopterul pentru a duce sânge la Reşiţa. Am... am.. ba chiar am făcut trei ore de la o uşă până la patul unde se presupunea că este un individ cu armament şi muniţie. Am avut răbdare, poate inconştienţă dar sigur un mare consum nervos şi nu am tras dacă nu a fost cazul .
Conform legii, semnate de dumneavoastră, la 50 de ani am avut dreptul şi am trecut ÎN REZERVĂ cu diminuările posibile prevăzute în lege .
Din păcate dumneavoastră aţi inventat o eficientă foarfecă stalinistă şi ceea ce nu a reuşit Ana Pauker a reuşit CAMARILA DE CARTON în frunte cu luptătorul de bumbac.
Clipul electoral cu doamna general Lupu, pronunţând pe R cu lupa mi-a dat fiori.Această luptătoare a cifrelor a demonstrat într-o nouă filosofie că e mult mai bine sărac şi bolnav decât bogat şi sănătos.

-Când aţi fost corect ?
La adunarea cu militarii de ceva timp cu sloganul de genul LUPTAŢI LINIŞTIŢI COMANDANTUL VEGHEAZĂ , la promisiunea din prima campanie cu „SĂ TRĂIŢI BINE” !
Se văd roadele urii şi incompetenţei, a dihoniei şi norilor adunaţi pentru acoperirea oricărei urme de speranţă pentru noi românii.

NU NE MAI ÎNDEMNAŢI SĂ PLECĂM DIN ŢARĂ !

NOI NU SUNTEN PATRIOŢI VOIAJORI !
SĂ VA FIE RUŞINE, pentru mine sunteţi TRĂDĂTOTUL SUPREM şi trebuie să fiţi evaluat în consecinţă.
Militarii nu cer ceea ce nu li se cuvine şinu vă permite nimeni să învrăjbiţi naţia română!
Azi de Ziua Unirii eu, colonelul de pe TAB, vă previn că, chiar dacă devin ASISTAT, nu-mi voi sparge timpanele, pentru a nu auzi chemarea dacă e cazul.
Sunt ofiţerul de carieră , sunt ofiţerul de pe TAB, care a avut sansa să NU moară în mai multe momente ale unui parcurs asumat în cadrul unui contract cu ţara !

DUMNEAVOASTRĂ NU AVEŢI DREPTUL SĂ MODIFICAŢI CONDIŢIILE CONTRACTUALE CU ŢARA!
-CINE VĂ DREPTUL SĂ CREDEŢI CĂ VĂ IDENTIFICAŢI CU ŢARA CE ÎNDEMNAŢI A FI PĂRĂSITĂ ?
OPRIŢI BEŢIA PE NAVA NUMITĂ ROMÂNIA !!!
-PREGĂTIREA PENTRU DEBARCARE !

-DEBARCAŢI !
Un ofiţer bolnav de ţară ...
TIMIŞOARA
24.01.2011

mulțumesc rectangularule !

Un comentariu:

  1. Nu stiu pentru ce-mi multumesti. Dar daca trebuie aduse multumiri cuiva acestea trebuiesc adresate lui manasia, pentru ca el este "motorul si sufletul" acestui blog, care se doreste sa fie al tuturor militarilor, indiferent ca sunt in rezerva, in retragere sau activi.

    RăspundețiȘtergere