duminică, 23 ianuarie 2011

TREZIȚI-VĂ ZÂMBIND !

dupa vizionare , vă propun unexercițiu de imaginație : dacă-n locul ,,pățiților,, de mai jos ar fi fost vreun boc, oprea sau mai știu eu cine ,v-ar fi părut vreun pic rău ? poate doar pentru faptul că intervine un pic prea repede dresorul ăla...
http://www.220.ro/funny/Le-O-Facem-P-Aia-Cu-Sarpele/LZaWdoVOTr/?



La frizer
Un ofiter american, intors din Irak, se tunde.
Frizerita: - Cum mai merge treaba in Irak ?
- Bine,raspunde ofiterul, deranjat de intrebare.
Din 2 in 2 minute frizerita il intreaba:
- Cum mai merge treaba in Irak ?
- Bine, dar de ce ma enervezi mereu cu intrebarea asta ?
- Pentru ca ti se ridica parul in cap, si mi-e mai usor sa te tund.


Un comentariu:

  1. Aș dori să-i mulțumesc doamnei Abigail Adams că mi-a dat împrumutul și am găsit mărturie despre cum un prieten a primit un împrumut de la Compania Milano și am cerut un împrumut și un împrumut. Dacă astăzi aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a evita criminali de pe Internet, acum considerați un împrumut legitim prin e-mail: abigailadams779@gmail.com sau milanfinancialcompanies@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere