joi, 20 ianuarie 2011

OPREA PROVOACĂ DRAME...

http://www.realitatea.net/un-colonel-in-rezerva-din-ploiesti-a-murit-cand-ii-scria-presedintului_793495_comentarii.html

Joi, 20 ianuarie 2011

SCRISOAREA COL.(REZ) CONF.UNIV.DR. IRIMIEA MIHAI


Domnule preşedinte şi comandant suprem,
Sunt col (r.) conf. univ. dr. Irimiea Mihai, şi în baza codului disciplinei şi onoarei militare, mă adresez d-voastră domnule preşedinte şi comandant suprem, în numele miilor de pensionari militari care în aceste zile sunt ţinta unui abuz şi umiliri de neimaginat pentru o ţară normală.
Personal sunt o victimă a măsurilor aberante luate în ultimii ani. Am fost trecut în rezervă, după 30 de ani cât mi-am slujit cu credinţă patria, cu o pensie „nesimţită” de 2100 lei. Pentru că la 50 de ani nu puteam să stau fără să fac nimic şi din dragoste pentru profesia de dascăl, m-am angajat la Universitatea Petrol-Gaze din Ploieşti, unde în prezent sunt conferenţiar pe probleme de economie. În baza unei legi nedrepte care interzicea cumulul pensiei cu salariul, a trebuit să renunţ la pensia militară. Prin tăierile salariale din învăţământ, veniturile pe care le aveam mi-au fost aduse sub nivelul pensiei. Prin urmare mă gândeam să revin la statutul de pensionar militar, dar noua lege a pensionării unice, prin care se „reformează statul”, mă va lovi încă o dată.
Speram ca în interviul primului-ministru Emil Boc din acest sfârşit de an să ni se ofere o soluţie raţională, corectă şi optimistă privind viitorul. I-am ascultat siderat aberaţiile exprimate în deplin dezacord cu jurisprudenţa naţională şi internaţională, culmea, de un profesor de drept constituţional. Asemenea unei plăci defecte ne-a prezentat refrenul unor echilibre macroeconomice care nu au nimic în comun cu dramele individuale şi proiectele fantasmagorice care nu au nici o corespondenţă cu lumea reală.
Profesia îmi permite să apreciez că suntem în situaţia unui stat eşuat, care nu mai produce bunăstare decât pentru cei aflaţi la putere şi asta pentru că se înfruptă din banul public pe care îl administrează discreţionar fără să dea socoteală nimănui. Cei săraci rămân condamnaţi la sărăcie.
Constituţional sunteţi preşedintele tuturor românilor. Aveţi obligaţia să vegheaţi la tot ceea ce se întâmplă cu poporul pe care l-aţi invocat atunci când a-ţi avut nevoie şi căruia acum îi întoarceţi spatele. Eu nu pot să-mi imaginez, că dumneavoastră sunteţi cel care patronează acest dezastru, care se vede peste tot în ţară. Abuzuri, corupţie, furturi, clanuri ş.a. peste care se întinde arogantă caracatiţa portocalie, şi care îi protejează pe cei din sistem. Când eram comandant de subunitate, dacă la inventarierile lunare subordonaţii mei aveau o pereche de ciorapi sau o cămaşă lipsă trebuiau să le plătească, iar eu eram sancţionat prin notarea de serviciu, că nu am gestionat bine problemele subunităţii.
În regimul d-voastră se petrec lucruri incredibile în toate domeniile şi de proporţii fără precedent. Cine ar trebui să răspundă pentru toate acestea?
Practicile acestui regim care a dat frâu liber haitei lupilor tineri, care „aduc sânge proaspăt în partidul” pe care îl patronaţi, se înfruptă în dispreţul legilor umanităţii din trupul tot mai firav al unui stat paralizat, care îşi pierde cu fiecare zi demnitatea şi se îndepărtează tot mai mult de statele lumii civilizate. Nu voi putea să şterg din memorie, furtul de proporţii reuşit de reprezentanţii comunităţii ploieştene în Parlament, cu privire la „legea unică a decimării pensionarilor”: Roberta Alma Anastase şi asistentul acesteia Sever Cotoi Mureşan sub privirile îngăduitoare ale talibanilor portocalii. Talentul lor de mincinoşi şi hoţi la drum de seară, a fost confirmat şi nu sancţionat cum ar fi fost normal, printr-o şmecherie tehnică nedemnă de un preşedinte, care se face în acest fel autorul moral acestei legi. Să reprezinte o cheie pentru întrebarea mea cu răspunderea?
Din toate timpurile, în cazurile cele mai dramatice a funcţionat o cutumă, care s-a aplicat chiar şi în timp de război în virtutea căreia copiii, femeile şi bătrânii au beneficiat de o protecţie specială. Constat domnule comandant suprem că regimul pe care dumneavoastră îl giraţi cu prestigiul şi onoarea personală se războieşte în ultima perioadă tocmai cu aceste categorii. Guvernul domnului Boc a luat toate măsurile posibile, directe şi indirecte prin sistemul de educaţie şi învăţământ de a lovi tineretul. Patronaţi astfel domnule preşedinte, distrugerea viitorului acestei ţări! S-au luat măsuri împotriva tuturor pensionarilor, care sunt menţinuţi într-o stare de sărăcie cronică, fiind astfel condamnaţi la o „ieşire din sistem pe cale naturală”. Să fie oare sancţionaţi pensionarii în general, cei militari în special, pentru că nu au fost de acord cu propunerea de a ceda 15 la sută din pensie? Patronaţi astfel ştergerea trecutului acestui popor! Regimul dumneavoastră va rămâne în istorie pentru că se preocupă doar de prezent. Un prezent în care se fură, se minte şi în care „băieţii deştepţi” - la care adaug eu „fetele deştepte” -, devin tot mai bogaţi şi dispreţuitori. Să fie determinat interesul pentru prezent de faptul că furtul nu se poate realiza decât la timpul prezent? Dar şi acest prezent îl patronaţi tot dumneavoastră domnule preşedinte!
Oare ce se va întâmpla (scrisoarea şi fraza rămân nefinalizate pentru că autorul ei a decedat în urma unei comoţii cerebrale – n.n.)


Dumnezeu Să-l ierte !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu