vineri, 14 ianuarie 2011

INTREBARILE ZILEI

1. Mai zilele trecute , onor finanțiștii meapeneului precizau că, în cazul fostelor cadre militare cu vechime completă , recalcularea va aduce lapte și miere...Acum, în legătură cu același subiect, aceiași mahări vorbesc de carieră completă !
Este careva priceput să traducă diferența ?

2. A mai auzit cineva din România asta nefericită despre DECIZII DE PENSIONARE TEMPORARE ? ! Incredibil !Doamne în ce colț de lume trăim...

rrrrr!

Măi fratilor , au devenit militarii ăștia mai grămatici decât grămaticii...Iotă-te că iar m-apucă greața asta portocalie deși mi-am luat masuri sa elimin din viata mea cam tot ce e in legatură cu aceasta culoare, odinioara foarte apreciată de mine ( mi-am taiat șosetele care aveau chiar și o dunguliță portocalie, am aruncat florile ce-mi aminteau de aceeași culoare, am revopsit cei 4 pereți care, recunosc , imi plăceau la maxim, am schimbat chiar și hârtia igienică deși, dacă mă gândesc bine, mai bine o păstram...mă gândesc acum dacă anul asta o să mă mai uit vreodată la lună, la incredibilele apusuri de soare, cam portocalii si alea ...) !

zile mai bune !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu