duminică, 16 ianuarie 2011

PENSII MILITARE- OFERTĂ PENTRU DEMERSUL ÎN INSTANȚĂ

Stimaţi colegi,
Aşa cum v-am comunicat ieri, vă trimit oferta redactată de avocatul Victor Ciorbea, ca urmare a discuţiilor directe avute cu domnia sa.
1. Chiar dacă aveţi adresa de e-mail a domniei sale, vă rog, în situaţia că aveţi unele neclarităţi, adresaţi-mi-le mie, pentru a le centraliza şi lămuri prin contact direct, precum şi a câştiga timp.
2. Dacă apreciaţi să vă adresaţi dv. direct, menţionaţi atunci că este vorba de oferta dată lui Mărgărit, deoarece, aşa cum v-am mai spus, ea diferă de la o categorie de pensionari frustraţi la alta. Deşi ştiu că este deranjant şi chiar inutil ce voi spune, dar vă rog respectuos să i vă adresaţi în termeni la nivelul poziţiei pe care o invocăm mereu cerând respectul societăţii şi să ne abţinem de la aprecieri dure. Dacă oferta nu convine, din considerente ce va aparţin, nu o agreaţi şi atât. Eu o agreez.
3. Pentru cei care vor să meargă cu domnul Ciorbea, rog rapid sugestii de contact direct cu mine privind modul de lucru, în primul rând, pentru a întocmi tabele cu semnături pentru constituirea grupului, eventual grupurilor.
4. Vreau să vă oferiţi şi pentru a fi permanent lângă mine în reprezentarea în raport cu domnul Ciorbea, domnia sa fiind de acord să discute cu un grup reprezentativ nu mai mare de maxim 7 persoane, din motive de spaţiu la resedinţa sa.
5. Pentru cei din provincie, astept propuneri de reprezentare în raport cu domnul avocat, cât şi cu mine, pentru a evita deplasări inutile la Bucureşti. Domniilor voastre trebuie să vă fac unele precizări de lucru, deplasarea sa în provincie, dacă este cazul, deoarece nu a trecut în ofertă unele aspecte convenite pe timpul negocierii.
6. Difuzaţi şi altor colegi cunoscuţi care ar fi interesaţi. Eu am contactat numai pe cei care îi vedeţi în căsuţa de adrese a prezentului mesaj. Nu am alte posibilităţi.
Cu stimă,
General mr. ( r ) Mihaiu MĂRGĂRIT

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu