luni, 29 octombrie 2012

EU N-AM JURAT!




 


EU N-AM JURAT!
 
  Eu, militar activ sau rezervist,
  Ostaş al ţării până în vecie,
Nu am jurat să apăr traseist
 Partide sau curente de hârtie.
 
Eu n-am jurat aşa, cu mare zel 
Să umplu burta vreunui ciobănaş
  Nici să cobor din munte în rapel
 Să pasc oile blonde din oraş.
 
    Eu n-am jurat să apăr indecent
 Judecători mânjiţi, foşti condamnaţi,
 Nici să păzesc un cripto-parlament
Plin de corupţi de hoţi şi desfrânaţi.
 
     Eu n-am jurat să protejez fecunde
 Pupile şi pupili de preşedinte
 Care la fiecare cinci secunde
 Mă-njură şi mă fură şi mă minte.
 
. Eu n-am jurat să vin acoperit
 De tricolor mânjit, întins pe spate
  Pentru un traficant îmbogăţit,
Client sau debitor sau .
 
Eu n-am jurat să apăr toţi "românii"
Cu conturi în clădiri elveţiene
Care ne sug fanariot, stăpânii
Acestei clici eureptiliene.
 
Eu n-am jurat deloc să vă las vouă
 Prietenii şi fraţii şi vecinii
 Să fie copleşiţi şi rupţi în două
De oameni mai fălcoşi decât rechinii.
 
Eu n-am jurat să apăr nesimţirea,
  Corupţia şi jaful şi hoţia,
 Nici să accept eternă umilirea
 Cenuşăresei lumii, România.
 
 Eu n-am jurat nimic din toate astea,
Dar nici c-o să privesc indiferent.
 Când va veni sorocul, toată oastea
Va spune României iar"PREZENT!"


Poezie gasita in ranita unui ofiter pensionar facut nesimtit de Boc si de altii...

sursa :nictud-ism

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu