sâmbătă, 12 februarie 2011

ATENȚIE ! Cum te usureaza banca de bani folosindu-se de o discutie telefonica

Raiffeisen Bank le extrage unor clienti primele pentru un produs de asigurare oferit in parteneriat cu compania Alico dupa o discutie telefonica (folosita ca proba) si fara ca acestia sa fi apucat sa semneze contractul pentru produsul respectiv.



Marius L. are un cont curent la Raiffeisen Bank. La un moment dat a fost sunat de cineva de la firma de asigurari Alico, care a spus ca lucreaza in parteneriat cu Raiffeisen. Omului i s-a prezentat un produs de asigurare in caz de accident. Marius a gasit oferta atractiva si a fost de acord sa ii fie trimis acasa un contract pentru a-l studia si, ulterior, semna. Acest lucru se intampla in urma cu circa trei luni. Contractul a venit abia acum aproape trei saptamani. Inainte insa sa primeasca contractul, cand Marius si-a verificat contul online a observat o tranzactie suspecta, operata in fiecare luna. Banca incepuse sa ii retraga deja banii, 25 de lei, rata lunara pentru asigurarea respectiva.

"Mi-a sarit in ochii ultima tranzactie: 27.01 2011 AIG XANA- 25.00 lei. Curios, sun la Raiffeisen Informatii, unde, dupa o asteptare consistenta si dupa procedura de identificare, intreb de ce mi-a fost contul debitat cu 25 de lei. Operatoarea imi aduce la cunostiinta ca am incheiat un contract de asigurare in caz de accident Benefit (sau ceva da genul). Am incercat sa ii explic ca nu este adevarat si ca, desi am avut o discutie cu luni in urma cu cineva care m-a contactat si mi-a spus despre acest contract, am fost doar interesat de produs si mi-am dat acordul sa primesc contractul. Acum doua saptamini am primit un contract pe care urma sa il semnez si sa il trimit la o adresa indicata de ei. Am gasit in contract diferente fata de ce mi s-a spus la telefon, motiv pentru care nu am semnat si nici nu am trimis contractul la adresa indicata", ne spune Marius L.
Alerta Manager.roDescarca aici Programul Special de Alerta Manager.ro!
Asigura-te, astfel, ca vei fi mereu primul care afla Stirile Relevante ale Momentului! ...clic aici



Totusi, operatoarea Raiffeisen i-a spus lui Marius ca va trebui sa rezilieze contractul pentru a nu mai plati rata lunara. Dupa ce a sunat si la furnizorul serviciilor de asigurare, Alico, acolo i s-a spus ca acest contract se deruleaza in baza acordului sau telefonic si ca drept dovada exista discutia inregistrata. "Dar eu nici nu am semnat contractul si nici nu l-am trimis", explica Marius, care adauga ca, in calitate de client Raiffeisen, nu se mai simte protejat.

Manager.ro a luat legatura cu Raiffeisen Bank inca de acum o saptamana, in legatura cu acest caz, insa nu a primit un punct de vedere pana la ora redactarii acestui material.

Dupa mai multe telefoane date ba la Raiffeisen, ba la Alico, Marius face un experiment. Suna din nou la informatii la banca si ii spune operatoarei: "Domnisoara, aveti acordul meu telefonic, ca de maine sa imi luati din cont 1.000 de lei lunar. Ea zice ca nu poate face acest lucru si eu intreb de ce, pentru ca, din punctul meu de vedere, intre acordul acesta telefonic si cel de data trecuta nu e nici o diferenta". Marius L. spune ca acum chiar se teme ca banca sa nu-l usureze si de cei 1.000 de lei.

Cazul lui Marius nu este singurul. George I., un alt client Raiffeisen, a patit acelasi lucru. El spune ca la fel, desi acceptase sa primeasca contractul pentru asigurarea respectiva, banca l-a taxat inainte sa apuce sa semneze actul. Enervat, a refuzat sa mai semneze contractul si acum, la fel ca Marius, trebuie sa treaca printr-un proces de reziliere a unui contract pe care, de fapt, nu l-a semnat niciodata.
sursa : http://www.manager.ro/articole/financiar-bancar/cum-te-usureaza-banca-de-bani-folosindu-se-de-o-discutie-telefonica-3533.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu