joi, 24 februarie 2011

Vrei un post de spion? Fa testul online!

Un test “grila” de aptitudini, disponibil online, este ultima gaselnita a “paladinilor” sigurantei nationale a Marii Britanii, MI6, care aniverseaza anul acesta un secol de existenta

Dintre numeroasele secrete ale spionilor britanici, cel mai accesibil este fara doar si poate inrolarea. MI6 nu face niciun secret din metoda de recrutare a aspirantilor la "postul" de James Bond: pe site-ul MI6 (http://www.mi6officers.co.uk/ ), serviciul de contra-spionaj al Marii Britanii, este furnizat de multa vreme un ghid complet al celei mai enigmatice meserii din lume. Acum insa, sefii MI6 au mers si mai departe, lansand un test online. Ai "stofa" de 007? Ajunge sa te concentrezi zece minute asupra intrebarilor, pentru a afla daca e cazul sa faci efortul de a trimite un curriculum vitae. Experienta in domeniu nu e necesara, doar memoria e fundamentala.

Sursa: La Stampa

http://www.mi6officers.co.uk/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu