sâmbătă, 12 februarie 2011

PHEONIX DE CARACAL...

Interviu luat primarului municipiului Caracal de ziaristul D Sîrghie


,, (...)Unde vă aflati ca om politic si ce aveti de gând să faceti în această formulă pesedistă, în care d-voastră nu vă puteti desfăsura activitatea politică?


Am o informatie că, în acest timp, la o conferintă de presă, d-l presedinte Stănescu si-a dat cuvântul de onoare, si cred că de data aceasta îl respectă (asa si-a dat cuvântul si că va respecta statutul partidului), că dacă Anghel va fi primul în sondajele comandate de partid, Anghel va fi candidatul Uniunii Social-Liberale la Caracal
. Cred că este un pas spre normalitate. Dacă nu, îmi rezerv dreptul să-mi aleg calea pe care-o consider normală. Mă voi sfătui cu caracalenii care mă cunosc de foarte mult timp. Sunt oameni care m-au învătat lucruri bune, m-au si derutat de-a lungul timpului, m-au făcut să-i regret pe unii, să am anumite rezerve, pentru că asa sunt oamenii, te mai si înseală si am avut foarte multă încrede în ei si, în unele situatii, m-au dezamăgit. Putem să o luăm de la sefi în jos, dar nu sunt revoltat, pentru că m-au dezamăgit, pentru că poate si eu, la rândul meu, am dezamăgit pe multi. Ei dau cu pietre în mine si aceste pietre vor cădea la temelia realizărilor care s-au făcut la nivelul localitătii. Si nu trebuie neglijate, desi multi văd ce s-a făcut de-a lungul timpului, gândindu-ne la locuinte, la gaze, la scoli, la canalizare, la iluminat public, la o serie întreagă de realizări care sunt viabile. Că orasul, în general, are nevoie si de mai multe alte împliniri, sunt de acord, dar aici trebuie să ai si posibilitatea financiară, ca oamenii să pluseze bani, ca, la rândul nostru, să gestionăm, asa cum se cuvinte, treburile aici. Din păcate, nu am avut bani, nu am avut sustinere, poate si din cauza comportamentului meu fată de cei cu care eram atunci la Putere si mă loveau ai mei, iar acum, când nu sunt la Putere, mă lovesc tot ai mei. Dar parcă mai bine m-au înteles altii, desi nu eram în staff-urile lor politice si m-au ajutat cei cu care am lucrat si am împărtit o pâine amară de-a lungul timpului. Pentru că, desi sunt ani care au trecut, nu m-am uzat, asa cum spun altii că sunt un om depăsit. Dacă “tânărul” meu coleg primar, Constantin Stănescu de la Visina are o vârstă venerabilă si spune că la Visina nu a existat criză si nu va exista, pot spune si eu că, la Caracal, există criză, dar este gestionată în mod corespunzător. Am satisfactia că, desi nu am stat cu fundul pe bani, nu am irosit banii în interese personale sau a unor grupuri clientelare, care-si folosesc pozitiile politice si ale administratiei publice în scopuri de de clan si gască.,,

sursa :http://www.linia1.ro/sectiuni.php?sId=695

P.S. Așadar, e albă sau ... neagră ? !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu